Zo’n beetje iedereen heeft een zeikplek, dat wil nog wel eens duren. Maar deze beste user is nog irritanter dan je schoonmoeder met gezwel!
Dus bij deze dit is de zeikplek van onze gelesmurf, ja sorry ben hem ook liever kwijt dan rijk .....
.
De gele smurf kan je regelmatig vinden op donkere parkeer plaatsen zijn rondtje showen aan homofiele vrachtwagenchaffuer met dubbele HIV infectie.
Nog meer mensen slechte eigenschappen van deze laagliggendedrempelpedo?
gelesmurf doet aan poepsex demo’s langs de A6.
je herkent em relatief makkelijk .. hij heet niet voor nix smurf .. hoewel kobolt of hobbit em beter zou passen.
Huh, ik dacht dat het een hond was .... Maar het was dus een smurf?
Shizzlle man, aanrijden van je bumper afkrabben en inlijsten heb je gwn je eigen wicked smurf aan de muur!! DeeJ gaan we vanav doen man
huh dat na de komma komt over als een vraag, ga je me nu vertellen dat je niet weet wie je mama is?
Dat is best erg, naar je irritatie prestaties tekijk lijkt het me een goeie redenati dat je gewoon een marrokaan bent!! is niet erg hoor kan je gewoon voor
uitkomen hier… De kans bestaat dat je dan nog 20 zeikplekken er bij krijgt. Dus nu waffeltje dicht met je rondtje (want sterretje heb je al niet meer) naar mekkah!
Franz Frauenverbraucher - 18 augustus 2006 10:53 AM
huh dat na de komma komt over als een vraag, ga je me nu vertellen dat je niet weet wie je mama is?
Dat is best erg, naar je irritatie prestaties tekijk lijkt het me een goeie redenati dat je gewoon een marrokaan bent!! is niet erg hoor kan je gewoon voor
uitkomen hier… De kans bestaat dat je dan nog 20 zeikplekken er bij krijgt. Dus nu waffeltje dicht met je rondtje (want sterretje heb je al niet meer) naar mekkah!
Je mach wel een beedje beeter leeren sgrijfen sukkel !
Kunnen wij toch fucking niks aan doen met je lelijke gedrogt, hoorde trouwens dat je op bezoek moet bij de GGD ze hebben beslote je leuter er af te hakken want jou voortplanten is een gevaar voor de wereld vreede! Dus nu op de fiets en naar de GGD jij voordat je schimmel aan dat dingetje van je krijgt omdat je met die chaffeurs hebt liggen poepstampen .....
.
Trouwens hoe voelde dat nou je papa die even de piek van de kerstboom anaal inbracht?!
Franz Frauenverbraucher - 18 augustus 2006 11:08 AM
Kunnen wij toch fucking niks aan doen met je lelijke gedrogt, hoorde trouwens dat je op bezoek moet bij de GGD ze hebben beslote je leuter er af te hakken want jou voortplanten is een gevaar voor de wereld vreede! Dus nu op de fiets en naar de GGD jij voordat je schimmel aan dat dingetje van je krijgt omdat je met die chaffeurs hebt liggen poepstampen .....
.
Trouwens hoe voelde dat nou je papa die even de piek van de kerstboom anaal inbracht?!
JAH! krijg eens griep !
verwijder jezelf uit dit forummmmmmm !!!
bel gargamel anders ff .. die weet die mannetje tog altijd wel te stangen .. en dan ballen we ff de vrouw-smurfen.
dan is alles redelijk snel gesmurft denk ik ...
ik vind je volkomen-smurf .. en nu opgesmurft!
JAH! krijg eens griep !
verwijder jezelf uit dit forummmmmmm !!!
bel gargamel anders ff .. die weet die mannetje tog altijd wel te stangen .. en dan ballen we ff de vrouw-smurfen.
dan is alles redelijk snel gesmurft denk ik ...
ik vind je volkomen-smurf .. en nu opgesmurft!
We kunnen hem ook in de brand steken en als tuinfakkel gebruiken !