katja schuurman en dan helemaal uitwonen.
Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.
Wietske van dat klote sbs progamma..
daphne bunskoek helemaal gek prakken. Lijkt mij ook wel wat. Of een van die schaatsters door dat maffe pak heen.
de vrouw van dirk kuyt in haar uniform zeer lekker
praat hier niet over jezelf dat doen wij wel als je weg bent
Hirsi dinges met een 10 foot pool,want die polen grijpen alles wat een kleurtje heeft en ik Ik stond erbij en keek erna zag 2 polen ............
toch niet noord en zuid pool want dat is erg offtoppic
Of de top of mijn pik? Nee op de top van mijn pik anders kan het toch niet of ...............als je nou gewoon een klooster binne loopt {heb ik van hore} dan zijn er genoeg van die REUZE pinquins zoals die van ja zuster,nee zuster en dat is incest!
stiekem neuk ik nog op Dieuwertje Blok, met oude afleveringen van cijfers en letters als stimulatio
kroepoekje natuurlijk voor de exotische buien
Vanessa samen met de Jonge Brard voor woeste zaterdagavonden
En dan, voor de zondagochtend: Het hele Nederlandse Dames hockey elftal.
I’m so caught up I know she is wrong for me She is what I want And thats enough for me
GluGluGluurder - 23 februari 2006 02:30 PM En dan, voor de zondagochtend: Het hele Nederlandse Dames hockey elftal.
Dat is ook een goeie inderdaad.. !
En wat van het bobslee team die doen het in alle posities onderste boven op hun zij van achteren .... zag dat op TV
Maar die vallen steeds om joh, heb je niets aan..
dan moet je mee ‘’sturen’’
Dat doe ik de hele dag al en krijg hem er nog steeds niet in{ik bedoel die BOB}
Ellemiek Vermolen!
[ Ik heb best veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen absoluut niet volgen ]
Lula Lovelips