Okkifris - 02 juni 2006 10:17 AMDoggie durft niet.... . erkenning van je eigen verlies is een groot goed, dOOb .
Doggie durft niet.... . erkenning van je eigen verlies is een groot goed, dOOb .
Hoe groot dan wel
============================================>****<===================================================
====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================
Ik verlaag me niet tot het lastig vallen van minder bedeelden. Hoe hard ze ook smeken. Lapjeskatten zijn geen partij voor een Dobert.
Het is zomer zo Koest dobie;)
Dobermann - 22 juni 2006 10:57 AMIk verlaag me niet tot het lastig vallen van minder bedeelden. Hoe hard ze ook smeken. Lapjeskatten zijn geen partij voor een Dobert.
. probere maar dan . U overschat uzelf . of . U onderschat de katachtigen .
Okkifris - 22 juni 2006 12:43 PMDobermann - 22 juni 2006 10:57 AMIk verlaag me niet tot het lastig vallen van minder bedeelden. Hoe hard ze ook smeken. Lapjeskatten zijn geen partij voor een Dobert. . probere maar dan . U overschat uzelf . of . U onderschat de katachtigen .
ga schape likke furball
jezus trix, MOT je nou echt overal een mening over hebben?
Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.
deco - 23 juni 2006 09:25 AMjezus trix, MOT je nou echt overal een mening over hebben?
Nee over jou heb ik geen enkele mening
deco ik zeg 1 ding: ATTENTIONWHORE !!!!!!!!!!! Over wie heb ik het nou?
Dobermann - 23 juni 2006 10:00 AMdeco ik zeg 1 ding: ATTENTIONWHORE !!!!!!!!!!! Over wie heb ik het nou?
Ik dacht dat ik het aan deco vroeg trix.
Naast dom en zuidafrikaans (eigenlijk een pleonasme) ook nog eens MPS.
Dobermann - 23 juni 2006 10:08 AMNaast dom en zuidafrikaans (eigenlijk een pleonasme) ook nog eens MPS.
Doob zou je geen carriére in het leger willen daar denken ze over allochtonen zoals jij . Hierbij iets voor jou om je valse rotte tanden IN VAST te zetten