2 van de 2
2
EaTDusT heeft haar Alimentatie niet ontvangen deze mnd
Gepost: 21 juni 2006 10:27 AM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  12663
Geregistreerd  2005-05-23
EaTDusT - 21 juni 2006 10:15 AM

tellen misschien niet maar spelen wel… iets waar jij u tegen kan zeggen. Vandaar dat we maar beter van je af kunnen zijn. Zij hebben iets in te brengen daarin tegen jij ben je alleen maar iemand die onze zuurstof verspilt.

Dat dacht en zei iemand in 1940-1945 ook .
Heb jij ook zo’n snor of moet ik je eerder vergelijken Volkert/Samir of Mohammed A

Signature 

============================================>****<===================================================

====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 10:31 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1505
Geregistreerd  2005-05-25
trixy - 21 juni 2006 10:27 AM

tellen misschien niet maar spelen wel… iets waar jij u tegen kan zeggen. Vandaar dat we maar beter van je af kunnen zijn. Zij hebben iets in te brengen daarin tegen jij ben je alleen maar iemand die onze zuurstof verspilt.

Dat dacht en zei iemand in 1940-1945 ook .
Heb jij ook zo’n snor of moet ik je eerder vergelijken Volkert/Samir of Mohammed A

Ik ben one of a kind iemand met wie je niemand kan vergelijken. Helaas trix weer goed geprobeerd en tja.. mislukt.

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 10:52 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Ik ben one of a kind iemand met wie je niemand kan vergelijken

Gelukkig wel we hadden ook niet graag meerdere van jouw soort gehad

Signature 

============================================>****<===================================================

====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 10:57 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
trixy - 21 juni 2006 10:52 AM

nee klopt… daarom ben ik one of a kind iemand die bijzonder is...daarin tegen loop jouw soort in overvloed rond.. iets wat makkelijk te pakken is en weg te gooien

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 11:03 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
EaTDusT - 21 juni 2006 10:57 AM

trixy - 21 juni 2006 10:52 AM

nee klopt… daarom ben ik one of a kind iemand die bijzonder is...daarin tegen loop jouw soort in overvloed rond.. iets wat makkelijk te pakken is en weg te gooien

mmmmmHHHHHHhhh Klinkt niet erg millieu vriendelijk en dat in deze tijd .

Signature 

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 04:11 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8072
Geregistreerd  2004-08-22

wat leuk!
Bitch fight van 2 kleuters die toegang hebben tot internet!

En dan kijk ik dat filmpje niet eens.

Gelukkig ben ik onwijs visueel ingesteld en zie ik nu dus 2 5-jarige meisjes achter een toetsenbord alle frustratie er uit rammen. Heerlijk gezicht als de kinderen zo gezellig spelen.

Wel commentvervuilen, maar wat boeit dat. Dit is t fietsenhok tenslotte.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 04:15 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  5429
Geregistreerd  2005-04-01

ik ben het helemaal met de vorige spreker eens
.

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 04:19 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Petra - 21 juni 2006 04:11 PM

wat leuk!

Gelukkig ben ik onwijs visueel ingesteld en zie ik nu dus 2 5-jarige meisjes achter een toetsenbord alle frustratie er uit rammen. Heerlijk gezicht als de kinderen zo gezellig spelen.

wat zei je ook alweer over mensen zoals jij houden trixy inleven…

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 06:33 AM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
EaTDusT - 21 juni 2006 04:19 PM

wat leuk!

wat zei je ook alweer over mensen zoals jij houden trixy inleven...

Ik dacht dat die baas van jou waar jij voor “Werkt" LOL je in leven hield ,mijn interieurverzorgster werk harder en dat is een illegale doof stomme lamme 1 benige tibetaan die op jonge leeftijd van de mont blanc is gerold toen ze op 2 jarige leeftijd olifanten aan het melken was cool grin
Zo zodra je op het “werk"komt kan je in zijn tijd met zijn apparatuur het internet weer bevuilen terwijl je roep nou roept Krijst dat je het zo slecht heb want na je vriendin inmekaar te hebben geramd en dat briefje in haar bek gestopt hebt voel je een grote stoere MAN[Huppellulletje} .
Wij wachten in spanning op je verbal diarrhea sick

Signature 

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 07:51 AM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
VK Kleuter
RankRank
Totaal Aantal Posts  70
Geregistreerd  2005-04-26
trixy - 22 juni 2006 06:33 AM

EaTDusT - 21 juni 2006 04:19 PM
wat leuk!

wat zei je ook alweer over mensen zoals jij houden trixy inleven...

Ik dacht dat die baas van jou waar jij voor “Werkt" LOL je in leven hield ,mijn interieurverzorgster werk harder en dat is een illegale doof stomme lamme 1 benige tibetaan die op jonge leeftijd van de mont blanc is gerold toen ze op 2 jarige leeftijd olifanten aan het melken was cool grin
Zo zodra je op het “werk"komt kan je in zijn tijd met zijn apparatuur het internet weer bevuilen terwijl je roep nou roept Krijst dat je het zo slecht heb want na je vriendin inmekaar te hebben geramd en dat briefje in haar bek gestopt hebt voel je een grote stoere MAN[Huppellulletje} .
Wij wachten in spanning op je verbal diarrhea sick

misschien moet je eens beginnen met een bepaalde structuur in je zinnen aan te brengen zodat het een beetje te lezen valt

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 05:13 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Sieg HEIL ga ff douche skatie je stinkt

Signature 

Profiel

2 van de 2
2

‹‹ NSFW : Teacher Sex      NSFW : Devine ››