in tegenstelling tot jou trix kan niet iedereen in zn blote hol werken.
snap dat dit niet helemaal door dringt tot je botte harses ..
daarnaast. Eatdust werkt in ieder geval ... ten opzichte van zo bijstandstrekken als jij…
en daar komt nog eens bij ... wat zit je nou ineens weer met be happy ?
slaat dat op de bovenstaande tekten?
ik vind het een prestatie worden hoe jij dingen kunt roepen .. telkens weer die echt nergens op slaan.
niet op het topic .. niet op de post .. niet op de teksten .. jij voert verdomme alleen monologen !?
je bent schizofreen als een motherfizzle .. egt laat jezelf nakijken .. http://www.riagg.nl ofzo.
schrijf jezelf in bij je lokale tbs centre en laat je opnemen .. zorg ervoor dat je niet vrijgelaten word totdat je gewoon normaal kunt communiceren.
alle stemmen in je kets verdwenen zijn en je zelfstandig je bolle hol kunt afvegen ..
denk er eens over ... al weet ik dat dit lastig is voor je .. vraag anders aan iemand anders of die beslissing voor je gemaakt kan worden.
1 van je persoonlijkheden heeft er vast een mening over ..
kappen met zuipen en lsd helpt soms ook heb ik me laten vertellen.
laterz ..
hehe
hoho
dit is jou zeikplek
als t je niet boeit pleur dan op
Dat schijnhuwelijk van jou en die stofje werkt mij zelfs op de zenuwen. Waarom de hel mag Trix niet net zoveel onzin neerplempen als jij je permitteert?
Ik schat zo in, of stofhapper kan voor zichzelf opkomen, en dan kan je verdediging achterwege blijven. Of ze is een afhankelijk volgzaam vrouwtje, in dat geval gaf jij dus toestemming om zich hier te bevinden en probeer je dus een zelfgezocht probleem op te lossen.
Either way, jij zit fout en Trixy opent gewoon een topic omdat zij dat leuk vindt.
Wat een foute, chagrijnige galbak ben jij dat je meent dat je iemand van de bezoekers aan kan spreken op het plaatsen van onzinnige posts. Graag verwijs ik naar de 10 geboden van VK.
dag sukkel,