Rel in ‘t fietsenhok
Gepost: 14 februari 2006 05:47 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6193
Geregistreerd  2004-06-15

Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat Steve en Nigel ruzie hebben gehad in het fietsenhok.

Henry (die terug is van vakantie) schijnt namelijk de vriendinnetjes van Nigel en Steve in ‘t fietsenhok te hebben genomen.
Nu denken jullie zeker allemaal: “shit wat is die Henry een ongelovelijke schobbejak zeg”, maar ik zal jullie een geheimpje vertellen, dit is nog niet alles namelijk! Henry heeft tegen Nigel gezegd dat Steve zijn vriendinnetje heeft gepakt en hij heeft tegen Steve gezegd dat Nigel zijn vriendinnetje heeft gepakt!
Het schijnt dat Nigel en Steve elkaar nu aan ‘t bekogelen zijn met pokemon plaatjes en dat Nigel een blauwe plek heeft omdat Steve zo hard tegen ‘m aan heeft gegooid!

Ondertussen is Henry in de gymzaal...........................................................

Wie continueert het verhaaltje?

Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 05:49 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17155
Geregistreerd  2004-10-15

Ondertussen is Henry in de gymzaal...........................................................

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 05:50 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7901
Geregistreerd  2004-08-22

De gymlerares nodigde hem uit voor bijles

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 05:51 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

en probeert angstvallig de spermavlekken op zijn zwarte wielrenbroekje te verbergen.
hetgeen aardig lukt daar hij gehurkt door het sleutelgat van de meisjes-kleedkamer aan het loeren is....

Signature 

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 06:00 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Maar misschien eerst even een beetje voorgeschiedenis, zodat we Steve een beetje beter leren kennen:

Toen Steve 13 was begon hij al te masturberen. Steve moest elke dag een keer klaarkomen en daar genoot hij dan heerlijk van. Na verloop van tijd begon hij er steeds meer naar te verlangen om eens een echte lul in me te voelen. Ik denk dat hij bijna 17 was toen dat een obsessie voor hem begon te worden. Rond die tijd begon hij ook met van alles te experimenteren. Hij had al eens een kaars in zijn kont gehad, een komkommer had hij al gebruikt en zelfs een trommelstokje. Steve kwam erachter dat hij veel lekkerder klaarkwam als hjij iets in zijn kont had.
Hij begon echt om zich heen te kijken met wie hij wel eens zou willen neuken. De jongens uit mijn klas vielen af. Die hadden alleen maar grote monden en wisten volgens hem nog niets van sex. Dat viel dus al af.
De leraren waren allemaal oude zakken, daar had hij ook niets aan. Het werd zo erg met hem dat hij bij iedere man of jongen die hij zag zichzelf afvroeg of hij hem zou mogen ontmaagden. Op een gegeven moment kwam hij erachter dat als hij een geschikt iemand zag zijn kont begon te kriebelen. In het begin gebeurde dat alleen maar bij mannen waarvan hij zeker wist dat zoiets toch nooit zou gebeuren.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 06:00 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Hij begon bijna de moed op te geven toen we een nieuwe gymleraar kregen. Dat was echt een stuk. Zijn slipje was dan ook heel snel te klein. Hij wilde vanaf de eerste les dat we hem bij zijn voornaam noemden. Karel was zijn naam. Tijdens de gymlessen droeg hij altijd een strakke trainingsbroek. Steve kon altijd moeilijk mijn ogen van zijn kruis afhouden. Zo te zien had hij er lekker wat in verstopt.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 06:05 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

karel van trixy ???

Signature 

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 07:02 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6193
Geregistreerd  2004-06-15

Een stukje voorgeschiedenis van Nigel dan.

Nigel komt uit een gezin van 21 kinderen. Dat is niet gek, want in Marokko is dat heel normaal. Nigel was de jongste in ‘t nest en werd veel gepest door z’n broertjes en zusjes. Op een dag hadden z’n broertjes het lollige idee om met Nigel verstoppertje te gaan spelen. Nigel was (zoals gewoonlijk) de lul en hij moest gaan aftellen en z’n broertjes zoeken. Na 47 uur de woestijn te hebben doorzocht gaf hij het op en ging hij huilend terug naar huis. Heel z’n familie zat hem daar uit te lachen, want z’n broertjes hadden hem voor de gek gehouden. Sindsdien is het nooit meer goed gekomen met Nigel. Je moet dan ook niet versteld staan van de rare posts die hij soms op VK plaatst, want dat komt gewoon door de trauma’s die hij in z’n jeugd heeft opgelopen.
Om even te verduidelijken dat ‘t goed mis is gegaan met Nigel post ik even een foto’tje van hem. Hij is de middelste trouwens.
Verder heeft Nigel nog nooit een vriendinnetje gehad, dus hierbij een oproep aan de leuke dames van VK of ze misschien een keer met Nigel willen daten. Carolien van Vrijstel lijkt mij wel een goed slachtoffer, alleen ik weet niet of Nigel het zich wel kan veroorloven.

Plaatjes
29092004_zwartetoren.jpg
 Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 14 februari 2006 08:31 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1235
Geregistreerd  2005-11-04
Waldorf - 14 februari 2006 05:47 PM

Henry (die terug is van vakantie) schijnt namelijk de vriendinnetjes van Nigel en Steve in ‘t fietsenhok te hebben genomen.

You go Henry!!

Profiel

Gepost: 21 februari 2006 07:58 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18085
Geregistreerd  2005-08-16

Is nigel een neger?

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 21 februari 2006 08:22 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]