Als tinusch ondernemers op kosten wil jagen mogen consumenten dat toch zeker ook bij hem doen? Als deze kosten maar hoog genoeg worden zal ook tinusch zeggen dat deze van zn wepstek weg moet blijven.
.
Niet leveren voor je betaling hebt......simpel he? dat ondernemen
Daar trappen ze bij mij niet in.
Da’s het voordeel van hoog aangeschreven staan
Jezus Tinusch! Je zit in de verkeerde branch - het grote geld zit niet bij laag aangeschreven klanten...
nee hoor, tinusch kan er prima van leven… alleen nog geen camera van kopen
Precies! En digitale camera’s zijn echt niet zo duur meer tegenwoordig!
Als hij voor de hoger aangeschreven klanten gaat en bereid is zijn levering-procedures te veranderen, zou hij zo een zeker wel kunnen betalen...
Ik heb nooit gezegd dat ik een webwinkel heb, dat maken jullie ervan en ik ga er in mee, tis maar net wat je zelf wilt geloven
Als tinusch ondernemers op kosten wil jagen mogen consumenten dat toch zeker ook bij hem doen? Als deze kosten maar hoog genoeg worden zal ook tinusch zeggen dat deze van zn wepstek weg moet blijven.
.
Niet leveren voor je betaling hebt......simpel he? dat ondernemen
Daar trappen ze bij mij niet in.
Da’s het voordeel van hoog aangeschreven staan
Dat is het probleem niet. Het is mijn tak niet gebruikelijk, gedeeltelijk vooruit is vaak geen probleem maar de prijzen zijn veel beter als er achteraf betaald kan worden. Maar dan loop je weer het risico dat mensen niet willen/ kunnen betalen. Kan je je natuurlijk voor verzekeren maar dat zou mij 1500,- per maand kosten en dan krijg je maar 75% vergoed. En als je een keer uit laat keren gaat je premie omhoog.
Roken is vies en het stinkt.
.
Het is egoïstisch.
.
En het hoort bij de onderklasse
.
Maarrrrrr
.
Zo godvergeten lekkerrrrrr!
.
Biertje, peukie, betäh!!!
.
Het is egoïstisch.
.
.
Maarrrrrr
.
.
.
Het is egoïstisch.
.
.
Maarrrrrr
.
.
de onderklasse? Wie heeft je dat wijsgemaakt?
egoïstisch? Doet meeroken geen belletje rinkelen?
Onderklasse! Dat zijn mijn grootmoeder tegen mijn gechoqueerde vriendin toen zij in de familie kwam…
Ha ha! Meeroken - is dat even vriendelijk… Het is dus wel egoïstisch.
Het is heerlijk om de stad in te kunnen zonder dood gepaft te worden.
egoisme? Ik betaal me scheel! en jij rookt gratis mee.
En dat gelul van, daar krijg ik een vet hart van, van die peukies van jou, dan hou je je adem maar in.
egoisme? Ik betaal me scheel! en jij rookt gratis mee.
En dat gelul van, daar krijg ik een vet hart van, van die peukies van jou, dan hou je je adem maar in.
Nee ik vind het stinken… Shag stinkt trouwens minder… Dat met dat vette hart doe ik niet moeilijk over…
Ik ga dus ook niet andere lastig vallen met ‘ajb ergens anders roken’ - dat hoeft trouwens niet meer, ha ha!
ik rook gewoon door...er is geen controleur die me daarvan weerhoud. Bovendien zijn de kroegen waar ik kom van dien aard, dat een controleur niet zonder scheur en bijtwonden naar buiten kan.
.
Het is egoïstisch.
.
.
Maarrrrrr
.
.
Zouden we met enige fantasie hier niet uit op kunnen maken dat je zelf ook rook mono-meneer....???
.
Het is egoïstisch.
.
.
Maarrrrrr
.
.
Zouden we met enige fantasie hier niet uit op kunnen maken dat je zelf ook rook mono-meneer....???
Ja, niets beter dan een peukie op zijn tijd
maar alleen tijdens het drinken
dus soms moet ik drinken om te roken…