En vind het veel leuker om vrienden hier te hebben of naar hun toe te gaan dan een KROEG
Z 24 VIDEO Op dinsdag 1 juli gaat de accijns op sigaretten omhoog en is het verboden te roken in de horeca. Een mooi moment om te stoppen dus. Maar wie dacht direct van een flinke kostenpost verlost te zijn, komt bedrogen uit. Veel methodes zijn aardig aan de prijs.
eh.. das wel een tijdje geleden ja maar nu niet meer .. (vrouwtje van mij heeft de prikpil dus geen rubbah nodig , en nog een voordeel..ze is nooit ongesteld ..)
Gewoon doorroken, die boetes zijn toch voor de ondernemer en niet voor mij, althans ik betaal ze niet als ik ze krijg, net zolang doorgaan tot ik een toegangsverbod op de horeca heb en dan kan ik alsnog lekker thuisblijven.
.
Ik ga denk ik ook een kroeg beginnen, 5 gekoelde drankautomaten erin met petflessen bier waar je met chipknip betaald, en dan mag je gewoon roken.
Gewoon doorroken, die boetes zijn toch voor de ondernemer en niet voor mij, althans ik betaal ze niet als ik ze krijg, net zolang doorgaan tot ik een toegangsverbod op de horeca heb en dan kan ik alsnog lekker thuisblijven.
.
.
Ik ga denk ik ook een kroeg beginnen, 5 gekoelde drankautomaten erin met petflessen bier waar je met chipknip betaald, en dan mag je gewoon roken.
Jij verkoopt toch van die pda-troep? Moet je die vooraf betalen?
Zoniet, dan bestel ik er straks één en wacht ik met betalen tot ik bericht krijg dat ik moet voorkomen. Alle bijkomende kosten zijn dan voor de ondernemer.