‘t lijkt op een fokking homofiele EMO, hoop zo voor jou dat het geen zelfportret is anders ben een van de richtigste mensen die ik ooit heb gezien.
.
Oh ja tis ook niet mooi, tegenwoordig hebben ze computers, wordt alles mooier van, probeer het eens in photoshop misschien waardeer ik het dan iets minder erg hard.
‘t lijkt op een fokking homofiele EMO, hoop zo voor jou dat het geen zelfportret is anders ben een van de richtigste mensen die ik ooit heb gezien.
.
Oh ja tis ook niet mooi, tegenwoordig hebben ze computers, wordt alles mooier van, probeer het eens in photoshop misschien waardeer ik het dan iets minder erg hard.
Het gaat er niet om of er computers zijn teringmongool, het gaat om de mogelijkheden die je hebt met de verf. Misschien binnenkort jouw bleke nerd-aars maar eens op een 50 x 50 doekje zetten. Met óf voor de uitzondering eens zonder kwak zaad?
.
Het gaat er niet om of er computers zijn teringmongool, het gaat om de mogelijkheden die je hebt met de verf. Misschien binnenkort jouw bleke nerd-aars maar eens op een 50 x 50 doekje zetten. Met óf voor de uitzondering eens zonder kwak zaad?
OK, ik neem al de moeite om een paar zinnen neer te plempen.. De leegte zit er met opzet in en met de blauw-tinten wilde ik het een beetje verrot-lijk imago geven. De vlammen staan voor het verderf dat met de jaren komt en niet stopt voor je dood (afgebrand) bent. Oftewel: lekker zuipen en blowen want je gaat toch dood.
OK, ik neem al de moeite om een paar zinnen neer te plempen.. De leegte zit er met opzet in en met de blauw-tinten wilde ik het een beetje verrot-lijk imago geven. De vlammen staan voor het verderf dat met de jaren komt en niet stopt voor je dood (afgebrand) bent. Oftewel: lekker zuipen en blowen want je gaat toch dood.
kanker....
had je ook wel ge-woon een slang kunnen schilderen…
Complimenten voor het neerplempen van iets creatiefs van eigen hand. Het is fantastisch dat je schildert!
Ik vind het schilderij veels te weinig dimensies hebben:
grafisch - placering van gezicht op doek is okee, ook de richting waarin die vent kijkt. verder is het is een groot vlak zonder dieptes, de jongen staat niet voor of achter het groen, de neus, lippen, kin steken niet uit - heb je een foto van jezelf opgeblazen en ‘overgeschilderd’? de vlammen leven niet en zijn duidelijk ‘later toegevoegd’ en de compositie doet enigszins toevallig aan.
concept - het idee vind ik puberaal: jonge zelf ingetogen vent met vlammen op zijn kop - de uitdrukking van het gezicht is mij ook om het even: zo’n beetje van ik heb de formule, ik ben uniek, maar niemand begrijpt mij en en ik leef stilletjes verder.
presentatie hier - ronduit slecht, maar dat behoort misschien tot jou stijl? kun je niet een betere/leuke foto maken? is het misschien de beste hoek voor het bekijken van het doek?
Nou nog doodgaan, harold, wordt ie wat waard ook.
Maarre, leuk geschilderd, ik kan het niet. Alleen de filosofie erachter is natuurlijk bull.
Je hebt jezelf geschilderd omdat je graag naar jezelf kijkt. Niks mis mee, maar zeg dat dan gewoon.