Ik ga dinsdag een kort stedentripje naar Praag maken.
Iemand leuke tips of suggesties? En dan niet de gebruikelijke hotspots, want daar heb ik al een reisgidsje voor.
Oja, m’n meissie gaat ook mee dus tips in de orde van “Als je aan je linkerhand de synagoge hebt neem je dat steegje met op de hoek een visboer, dan de tweede straat rechts, boven de ijssalon, zit een lekker hoertje” heb ik niets aan”.
Als je aan je linkerhand de synagoge hebt neem je dat steegje met op de hoek een visboer, dan de tweede straat rechts, boven de ijssalon, zit een lekker hoertje....
Ik ga dinsdag een kort stedentripje naar Praag maken.
Iemand leuke tips of suggesties? En dan niet de gebruikelijke hotspots, want daar heb ik al een reisgidsje voor.
Oja, m’n meissie gaat ook mee dus tips in de orde van “Als je aan je linkerhand de synagoge hebt neem je dat steegje met op de hoek een visboer, dan de tweede straat rechts, boven de ijssalon, zit een lekker hoertje” heb ik niets aan”.
Nabij het centraal station is een fijn bordeel met Poolse snollen, voor de rest ken ik de stad niet.
Ben er lang geleden geweest met mijn meissie - fantastische interrail!
Praag Zoo was een succes: ouderwets, rommelig en sfeervol + leuke trip ernaartoe door authentiek Praag…
Dat artikel van die taxi’s kende ik al.
Ik heb mijn taxirit daarom al hier geregeld. Als het goed is staat er op het vliegveld een meneer met een bordje met mijn naam erop ons op te wachten en brengt hij ons naar het hotel. Vier dagen later zal een chauffeur ons in de hotellobby opwachten om ons vervolgens weer naar het vliegveld te brengen. Het retourtje kost me 43 Euro.
Dit is vast duurder dan de “normale” prijzen aldaar, maar vergeleken met de prijzen hier valt het nog wel mee.
Deze oplossing gaf mij een goed gevoel. Nu maar hopen dat mijn gevoel me niet in de steek laat.