137 wanhopige losers
Gepost: 27 mei 2006 12:49 PM   [ Negeer ]
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  285
Geregistreerd  2006-04-14

Naam: Gerda
Provincie: Zuid Holland
Leeftijd: 40
Ik zoek iemand voor: erotisch contact
http://www.date-online.nl/foto.php?rubriek=vzm&id=9913 voor de foto van Gerda
Aantal reakties: Gerda heeft 137 mailtjes ontvangen
Reageer op deze advertentie
Advertentietekst: Hallo,ik ben een zeer stevig vrouwtje (98kg) met grote borsten (e cup) en ik ben op zoek naar een leuke zwaargeschapen,potente en ongebonden man tot ongeveer 40 jaar die mij als het klikt regelmatig heerlijk wil verwennen samen met of in het bijzijn van mijn man. Ik draag graag lingerie en hou er van om lekker lang en uitgebreid verwend te worden door een of twee zwaargeschapen man(nen) die weten hoe ze een vrouw kunnen laten genieten,uiteraard zal ik jou (jullie) niet vergeten en ook heerlijk verwennen. Ik ben voor veel in maar hou niet van anaal,kids,animals of dirty en hygiene,discretie,respect en safesex zijn voor mij vanzelfsprekend en ik verwacht dit uiteraard ook van jou. Ik heb wel bepaalde wensen en die zijn dat je beschaafd en vrouwvriendelijk bent (ik knap nu eenmaal af op machogedrag en op opdringerige mannen die uit zijn op een snelle eenmalige sexdate) en dat je in Den Haag woont en vrij kunt ontvangen. Ik reageer alleen op serieuze en uitvoerige reaktie’s van mannen hier aan voldoen,oneliners of reaktie’s van mannen die de advertentie niet goed hebben gelezen verdwijnen in de prullebak.

Signature 

Maak kapot wat jou kapot maakt.

Profiel

Gepost: 27 mei 2006 01:48 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1488
Geregistreerd  2005-06-18

dan heb ze haar lichaam al niet mee en wil ze ook nog eisen gaan stellen triest

Signature 

praat hier niet over jezelf dat doen wij wel als je weg bent

Profiel