Wat houdt een sub-league in? Ben ik ook welkom?
ik heb jou ook al uitgenodigd, maar wel al 3 weken geleden ofzo. dus ff je mailbox uitspitten en accepten.
of jezelf uitnodigen misschien, ik kan nl maar 1 keer iemand uitnodigen, dus niet opnieuw.... de naam van de sub-league is: vkmag f1
op zonderpunt staat uitleg…
unisex was even helemaal de bom in 2008
pmees - 16 mei 2008 02:40 AMik heb jou ook al uitgenodigd, maar wel al 3 weken geleden ofzo. dus ff je mailbox uitspitten en accepten. of jezelf uitnodigen misschien, ik kan nl maar 1 keer iemand uitnodigen, dus niet opnieuw.... de naam van de sub-league is: vkmag f1 op zonderpunt staat uitleg…
ik heb jou ook al uitgenodigd, maar wel al 3 weken geleden ofzo. dus ff je mailbox uitspitten en accepten. of jezelf uitnodigen misschien, ik kan nl maar 1 keer iemand uitnodigen, dus niet opnieuw.... de naam van de sub-league is: vkmag f1 op zonderpunt staat uitleg…
Kan de uitnodiging niet vinden dus ik ik heb een ‘request for joining the sub-league’ verstuurd.
wees welkom vriend gongon, u is geaccepteerd.
als je nu de sub-league aanklikt moet je onder op de pagina accepteren en je komt in de sub. daar zie je iig een teamoverzicht van alle leden. wat we er verder mee kunnen ben ik nog niet uit. als je wat ontdekt laat het ons dan even weten…
Dank u, pmees. Snake ken ik wel, maar zijn die anderen ook hokkers dat jij weet?
Leuke link
Hameltons BLING BLING vraag me af wat die helm waard is?
Give a man a match, and he’llbe warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.
DO CLICK I’m BLOND very beautiful blond
Gongon - 16 mei 2008 11:25 AMDank u, pmees. Snake ken ik wel, maar zijn die anderen ook hokkers dat jij weet?
volgens mij niet, maar die hadden zichzelf uitgenodigd. het leek me toch wel handig om inkijk te hebben in hun teams.