375 euro .. omdat ik de omzet belasting te laat betaald heb .. stelletje kanker ratten .. ik betaal me de tering aan die gasten . en hun geven het met bakken uit. zonder te vragen aan ons
12 apr. 2008 thuis gekomen met dame.
was een 1 of ander stom achterlijk tyfus feest van 1 van mn buren ofzo ..
nergens parkeer gelegenheid ..
3 straten in alle richtingen gereden om te zien of er ergens anders te parkeren viel .. NIET DUS!
echte vent zoals ik ben, denk zet die auto hier ff tijdelijk neer, ga ik straks wel kijken of ik ergens anders wat beter kan staan.
hoeft mn meissie niet te ver te lopen ook .. en met tassen e.d. is gewoon veel beter
Ben nog GEEEEEN half uur binnen geweest .. BON!?
FLIKKERS! HONDEN! PLOERTEN !
op de stoep geparkeerd ..
60 pleur, omdat Den Haag denk dat ze nog meer kunnen vragen als parkeren in A’dam?!
alles is verhoogt kweenie maar 60 euro is fokking 150 gulden ?!
ik vind het echt te debiel voor woorden dat de boetes in dit kleine klote land zooooo hoog zijn geworden!?
deco bedankt voor deze uitstort plaats voor mijn verbale diaree ..
u is geweldig.
12 apr. 2008 thuis gekomen met dame.
was een 1 of ander stom achterlijk tyfus feest van 1 van mn buren ofzo ..
nergens parkeer gelegenheid ..
3 straten in alle richtingen gereden om te zien of er ergens anders te parkeren viel .. NIET DUS!
echte vent zoals ik ben, denk zet die auto hier ff tijdelijk neer, ga ik straks wel kijken of ik ergens anders wat beter kan staan.
hoeft mn meissie niet te ver te lopen ook .. en met tassen e.d. is gewoon veel beter
Ben nog GEEEEEN half uur binnen geweest .. BON!?
FLIKKERS! HONDEN! PLOERTEN !
op de stoep geparkeerd ..
60 pleur, omdat Den Haag denk dat ze nog meer kunnen vragen als parkeren in A’dam?!
alles is verhoogt kweenie maar 60 euro is fokking 150 gulden ?!
ik vind het echt te debiel voor woorden dat de boetes in dit kleine klote land zooooo hoog zijn geworden!?
deco bedankt voor deze uitstort plaats voor mijn verbale diaree ..
u is geweldig.
ik ga bier zuipen ...
je ken je barrel beter bij mij voor de deur neerkwakken, kost je maar 50 eurie.
het lullige is dat ik nog wel een vergunning heb maar nou net niet voor die auto waar ik effe mee naar huis ree om te schijten.
alsof ze het roken die bloedhonden…
verjaardag? Bier en bitterballetje?
Waar en wanneer?
8 juli .. en je bent zeker welkom met ms deco kids en aanhang ..
pik snaak dan ook ff op .. word vast leuk ..
wel ff goed kijken waar jeje volvo neer kwakt mn waarde deco.
575 euri voor na correctie 49 km te hard binnen een 60km gebied
fokking hell, had nou maar 1 km harder gereden .
.
Ja benk me rijbewijs voor de 2e keer kwijt, nee dank je, boete was nu al verschrikkelijk hoog omdat het niet de eerste keer is dat ik meer als 30 te hard rij.
.
Ze moeten de plisie maar eens in gaan zetten om de straten schoon te vegen van al die naffers en dan mogen ze gaan etteren met verkeersboetes van exorbitante hoogte.
.
Regels moeten er zijn, maar er zijn ergere zaken dan te hard rijden. Maar de staatskas moet gevuld blijven dus naast het rijden in een auto met veel dorst, het nuttigen van alcoholische versnaperingen, roken en binnenkort ook nog een extra belasting op al mijn magnetronmaaltijden omdat ze verpakt zijn zou ik eigenlijk een toeslag moeten krijgen, dat ik zo goed ben voor de economie, maar dat is dan weer teveel gevraagd blijkbaar.
.
Bananenrepubliek.
.
Meest belachelijke was ook nog dat ik voor moest komen voor mijn boete omdat het de 2e keer was, als ik nu nog 1 keer boven de 30 zet pakken ze me rijbewijs zowiezo af en mag ik opnieuw examen gaan doen.
.
Wederom weer om de staatskas te spekken, maar ach, over die toeslag kan ik alleen maar dromen
Oh nog even voor de leuk erbij:
.
Mijn meest humoristische boete ooit (met plezier betaald eigenlijk)
.
Het onderkotsen van de buitenkant van een politieauto.
.
Kostte je toendertijd 45 gulden, maar plezier heb ik er wel van gehad!
2x flitspaal in 11 min en het was nog dezelfde flitspaal ook {1x75 in 50zone__ 2x 78in 50 zone}!
Moest Karels dochter naar hockey rijden en ik had een kleine ruzie met haar zo FLITZzz en nog steeds boos NOG EEN X FLITZzz
zal maar niet herhalen wat Karel zei
51 euro voor het overschrijden van de maximum snelheid op autosnelwegen (A17, links, ter hoogte van Roosendaal), met 12 km/h.
Om 11:00 uur op een zondagmorgen. Graftakken.