Herinner je je nog die ophef ooit over die vrouwenmond-urinoir?
Don’t give up For fear of rejection Stand your ground and voice an objection
wat een nonsens was dat
Herinner je je 1917 nog, het jaar waarin de vrouw het kiesrecht kreeg?? Wat een nonsens was dat....
Rot in Peaches - 13 mei 2008 01:02 AMHerinner je je 1917 nog, het jaar waarin de vrouw het kiesrecht kreeg?? Wat een nonsens was dat....
rotflol...
“Het enige goeie wat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven”
T.Maassen
Blonde negert - 13 mei 2008 06:43 AMRot in Peaches - 13 mei 2008 01:02 AMHerinner je je 1917 nog, het jaar waarin de vrouw het kiesrecht kreeg?? Wat een nonsens was dat.... rotflol...
op je rug en bek open mot pisse
Give a man a match, and he’llbe warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.
DO CLICK I’m BLOND very beautiful blond
hehehe dat is humor! :D
[ Ik heb best veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen absoluut niet volgen ]
hahaha ROFLOL .. inderdaad .. 1917 het was een zwart jaar ..
Fuck Ya’ll
Marcel Mothafucker - 13 mei 2008 09:41 AMhahaha ROFLOL .. inderdaad .. 1917 het was een zwart jaar ..
* ff kijken of het waar is
Petra - 12 mei 2008 11:19 PMHerinner je je nog die ophef ooit over die vrouwenmond-urinoir?
ja belachelijk.......
rip - 13 mei 2008 09:43 AMMarcel Mothafucker - 13 mei 2008 09:41 AMhahaha ROFLOL .. inderdaad .. 1917 het was een zwart jaar .. * ff kijken of het waar is
ROFLOL:
(Nederland) - De derde Elfstedentocht wordt verreden. Coen de Koning wint voor de tweede keer, op slecht ijs.
niet helemaal
toen was het leven nog wel een stuk eenvoudiger...geen lastige allochtonen enzo…
Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.
deco - 13 mei 2008 01:57 PMtoen was het leven nog wel een stuk eenvoudiger...geen lastige allochtonen enzo…
Pcies… Toen waren wij nog de allochtonen die andere landen leegroofden. En zelfs voor de Joden werd toen al eea bedacht.