Blonde negert - 12 mei 2008 08:45 PM
Mr. Els.
Altijd goed voor een scherpe pen.
Vaak terecht.
Niet altijd even geduldig,
Nooit te beroerd iemand een prettig weekend te wensen.
Je bent 1 van negerts favo-hokkers.
Das toch geen flame negert.
Houdt dan gewoon die dikke lippen van je eens op elkaar en haal je spraakherkenningssoftware uit de start-up folder.
Jij bent echt te dom om ook maar iets toe te kunnen voegen aan n’importe (das’ frans voor lekker belangrijk) conversatie dan ook die het nivo, ik zei het al eerder en verwacht het nog enige malen te moeten herhalen voor het door die dikke schedel heendringt, van scheten en boeren te boven gaat.
Hier even de definitie van flame, want anders komt dat weer niet over. (Ik ken je zo langzamerhand en probeer te anticiperen op je volgende ¿qué?-moment (Dat komt van Flawty Woters, een bij BBC-kijkers (die dus engels kunnen begrijpen… dus speciaal voor jou nog even iets van een poging tot uitleg) mateloos populaire serie over een hotel waar de bell-boy Manuel, uit Barcelona slechts gebrekkig Spaans communiceert met de General Manager van het ongeregelde zooitje)) (Barcelona ligt in Spanje) Als Nanuel een opdracht krijgt reageert hij gebruikelijk door het uitstoten van het woord ¿qué?, wat dus “wat bedoel je” betekent. Dit “¿qué?” is dan meestal de inleiding tot enige hilarische misverstanden tussen de GM van Tafwly Rowtes en Manuel.
Hier dan die definitie (Persoonlijk verzuchtmomentje..Jees, wat ben jij toch een high-maintenance employee.)
Flame is een bewuste poging iemand te vernederen middels geschreven taal, bijvoorbeeld in een post op een weblog.
verdere uitleg vraag je maar via pm. En dan mag je me nu dankbaar zijn dat ik je help het hok nog enigszins op orde te houden.
----
Neem hier een kort pauze-moment voor het laten gronden van je dankbaarheidsgevoelens
----
Want zo ben ik dan ook wel weer. De minder-intelligente mede-mens dient met respect benaderd en behandeld te worden. Maar dat is dus mijn opvoeding. (Def: opvoeding, een in de joods-christelijke-islamitisch cultuur gebruikelijk proces dat bij het nageslacht leidt tot het internaliseren van sociaal wenselijke maatschappelijke omgangsvormen.)