KOEK
ik weet nu ook
waar jij je automatische autostuur vasthouder
opbergt als je niet aan het autorijden bent…
guru .. ik vind dit echt meer als erg .. ongekend .. doe dat eens niet ..
Fuck Ya’ll
goeroe - 09 mei 2008 02:40 PMKOEK ik weet nu ook waar jij je automatische autostuur vasthouder opbergt als je niet aan het autorijden bent…
KOEK ik weet nu ook waar jij je automatische autostuur vasthouder opbergt als je niet aan het autorijden bent…
ROFL!
[ Ik heb best veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen absoluut niet volgen ]
Deed dat pijn goeroe?
Give a man a match, and he’llbe warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.
DO CLICK I’m BLOND very beautiful blond
Wow,,, ik wist niet dat dat kon,hij zal er wel van gaan stinken.
Ademhalen leidt tot de dood.
je moet niet even een stoeprandje meepakken in de bocht lijkt me zo
ow ja mn laptop is kapot maar er ik krijg een nieuwe dat jullie je verder geen zorgen meer hoeven te maken
Don’t give up For fear of rejection Stand your ground and voice an objection
Petra - 10 mei 2008 04:23 PMje moet niet even een stoeprandje meepakken in de bocht lijkt me zo ow ja mn laptop is kapot maar er ik krijg een nieuwe dat jullie je verder geen zorgen meer hoeven te maken
je moet niet even een stoeprandje meepakken in de bocht lijkt me zo ow ja mn laptop is kapot maar er ik krijg een nieuwe dat jullie je verder geen zorgen meer hoeven te maken
rotflol
ik schrok me al een hoedje… maar gelukkig ....
zit vaak wel maaaaaanden levertijd op toch????
Blonde negert - 10 mei 2008 04:45 PMPetra - 10 mei 2008 04:23 PMje moet niet even een stoeprandje meepakken in de bocht lijkt me zo ow ja mn laptop is kapot maar er ik krijg een nieuwe dat jullie je verder geen zorgen meer hoeven te maken rotflol ik schrok me al een hoedje… maar gelukkig .... zit vaak wel maaaaaanden levertijd op toch????
wel als je geen geld hebt idd negert
Sow, goeroe! Vette aambei heb je daar… Moet je hem na het kakken weer terugdouwen?
Ik hoor, ik hoor, wat jij niet zegt…