nou idd heerlijk.. behalve als je in Zandvoort woont:
Het is weer raak met relschoppers van overwegend Marokkaanse afkomst in de Noord-Hollandse badplaats Zandvoort. De voornamelijk uit Amsterdam afkomstige tegenwindjongeren zorgden gisteren voor de tweede achtereenvolgende dag voor ernstige overlast op de boulevards.
Dat is niet voor het eerst dat Zandvoort rel-Marokkanen wilde weren. De politie en gemeente sloten toen een convenant met de strandpaviljoenhouders om hard op te treden bij overlast van reljeugd. Het jaar er op verplaatste de overlast zich naar Bloemendaal. Ook de jaren daarna bleef er geregeld sprake van overlast.
Gisteren en eergisteren maakten de rellende strandgangers - minderjarigen en meerderjarigen - zich volgens de politie Kennemerland onder meer schuldig aan aanranding, openlijke geweldpleging en mishandeling. Twintig relschoppers werden opgepakt, waarvan er tien de nacht doorbrachten in een politiecel.
nou idd heerlijk.. behalve als je in Zandvoort woont:
Het is weer raak met relschoppers van overwegend Marokkaanse afkomst in de Noord-Hollandse badplaats Zandvoort. De voornamelijk uit Amsterdam afkomstige tegenwindjongeren zorgden gisteren voor de tweede achtereenvolgende dag voor ernstige overlast op de boulevards.
Dat is niet voor het eerst dat Zandvoort rel-Marokkanen wilde weren. De politie en gemeente sloten toen een convenant met de strandpaviljoenhouders om hard op te treden bij overlast van reljeugd. Het jaar er op verplaatste de overlast zich naar Bloemendaal. Ook de jaren daarna bleef er geregeld sprake van overlast.
Gisteren en eergisteren maakten de rellende strandgangers - minderjarigen en meerderjarigen - zich volgens de politie Kennemerland onder meer schuldig aan aanranding, openlijke geweldpleging en mishandeling. Twintig relschoppers werden opgepakt, waarvan er tien de nacht doorbrachten in een politiecel.
ik zeg niks .. jullie weten denk ik wel hoe ik over dat soort gasten denk
* geen post van petra.
* geen onbegrijpelijk gebrabbelmooie orginele en scherpe topic’s van de altijd lieve en aantrekkelijke trixy…
* geen intercity van snake.
* geen vrome praat van hendrik.
* geen dir van dre.
* geen geyle film van pinq.
* geen post van petra.
* geen onbegrijpelijk gebrabbel van trix.
* geen dir van dre.
Is het al tijd voor brouw?
yep .. kep alleen nix hiet gvd .. ik ga zo naar huis .ik hou het niet meer
enneuh ik pest je tog nooit ..bij mij is het altijd zwarte humor
* geen post van petra.
* geen dir van dre.
yep .. kep alleen nix hiet gvd .. ik ga zo naar huis .ik hou het niet meer
enneuh ik pest je tog nooit ..bij mij is het altijd zwarte humor
* geen post van petra.
* geen dir van dre.
Ik{trixy}
Zeg onze{blonde negert en trixy}afspraak{ontmoeting} voor vanavond{das net voor de zon onder gaat}af{kom dus niet}
* geen post van petra.
* geen dir van dre.
Ik{trixy}
Zeg onze{blonde negert en trixy}afspraak{ontmoeting} voor vanavond{das net voor de zon onder gaat}af{kom dus niet}
trixy{das ik dus}
kender ook geen chocola van maken .. lul nah is hollands trix
* geen post van petra.
* geen dir van dre.
Ik{trixy}
trixy{das ik dus}
Heb em ff edit trixy......was onze sex-date van vanavond vergeten....tgiet oan???? ...hehehe