NPS-presentator Prem Radhakishun heeft weer eens aan den lijve ondervonden hoe het er in Nederlandse aandachtswijken aan toe kan gaan. In zijn programma PREMtime was gisteravond te zien hoe Prem uiterst agressief werd benaderd in de Rotterdame wijk Katendrecht door vooral Antilliaanse en Marokkaanse kansenjongetjes van rond de twaalf, dertien jaar.
Prem was in Katendrecht bezig een item te draaien om te laten zien welke problemen de bewoners daar zoal hebben. Al snel werd hij uitgescholden en bedreigd door jongens van nog geen drie turven hoog. Al spoedig werden er stenen naar hem en zijn cameraman gegooid. Toen een klein jochie met een stok de cameraman te lijf wilde gaan, hield Prem het voor gezien. ‘’Ik sta hier met trillende benen’’, zei hij.
De uitzending ging vooral over de hoop van achtergebleven bewoners die de strijd proberen aan te gaan met de ‘kleine straatterroristen’ die kennelijk zonder enige begeleiding opgroeien. Het plaatselijke jeugdhonk was vanwege ziekte van een jongerenwerker gesloten. Eén van de weinige hoopvolle straatprojecten wordt, zo bleek verder in de uitzending, binnenkort gesloten.
nu vind ik het niet erg dat iemand Prem een knal voor zijn kop geeft maar het zijn wel weer die vervelende kut $#@^$%
jah .. om wat voor reden je dr ook bent ..
je gaat snel weer weg .. en komt nooit meer terug daar ..
tis tog ongekend .. stel idioten ..
die prem is zo onredelijk nog niet ..
zit tog nie zo dom te lullen over die kut wapens man trix ..
lekker intressant waar je het mee doet .. pak iets ..
kar dr naar toe .. en los het op .. we hoeven niet te weten hoe ..
dat is verdorie het 10e topic waar jij zit te zeiken over je 8sh. 12b. aktie schietapparaat ..
lul niet zo stom .. schiet hun en daarna jezelf ..
zit tog nie zo dom te lullen over die kut wapens man trix ..
lekker intressant waar je het mee doet .. pak iets ..
kar dr naar toe .. en los het op .. we hoeven niet te weten hoe ..
dat is verdorie het 10e topic waar jij zit te zeiken over je 8sh. 12b. aktie schietapparaat ..
lul niet zo stom .. schiet hun en daarna jezelf ..
eh .. zeg dat je een gezwolluh genotsknots heb , zodat ik weet dat je hersens teweinag bloed krijgen… zoniet neem dat darling terug voor je eigen bestwil .. het is trix weet je
eh .. zeg dat je een gezwolluh genotsknots heb , zodat ik weet dat je hersens teweinag bloed krijgen… zoniet neem dat darling terug voor je eigen bestwil .. het is trix weet je
yes skatie
Pfff.... nog zo’n idioot… Kunnen jullie niet beter alle drie die gun gebruiken op jezelf?
yes skatie
Pfff.... nog zo’n idioot… Kunnen jullie niet beter alle driedie gun gebruiken op jezelf?
Hij houdt van me HIJ HOUDT VAN ME
O “_kale_” wat lief
yes skatie
Pfff.... nog zo’n idioot… Kunnen jullie niet beter alle driedie gun gebruiken op jezelf?
O “_kale_” wat lief
yes skatie
O “_kale_” wat lief