Speciaal voor trix. Mannen zijn allemaal, stuk voor stuk,
ge-fukking-weldig!
bedankt snake EDIT| behalve kerels die doen alsof ze wijf zijn, die weer niet.
Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.
be-halve mannen die pretenderen vrouw te zijn.....
snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....
klachten/tips ?????
snake - 07 mei 2008 09:56 PMbe-halve mannen die pretenderen vrouw te zijn.....
Gordon dus.
thepinquin ™ ... ook in 2008 ijskoud de lekkerste !
Ode aan de MAN
Zij zijn net Sinter Klaas
Zij geven Cadeautjes
Zij geven Geld
Zij geven mooie reisjes
Zij zijn niet te Intelligent
Zij zij helemaal gehypnotiseerd door een Gaatje
Zij worden wild van 2 Melkklieren
Zij zorgen voor het nageslacht “financieel”
Zij zijn zo slap een paar Traantjes en ze zijn van Ons
Zij zijn goed Gelovig
Zij zijn VAN ONS DE VROUW
Give a man a match, and he’llbe warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.
DO CLICK I’m BLOND very beautiful blond
trixy - 08 mei 2008 05:35 AMOde aan de MAN Zij zijn net Sinter Klaas Zij geven Cadeautjes Zij geven Geld Zij geven mooie reisjes Zij zijn niet te Intelligent Zij zij helemaal gehypnotiseerd door een Gaatje Zij worden wild van 2 Melkklieren Zij zorgen voor het nageslacht “financieel” Zij zijn zo slap een paar Traantjes en ze zijn van Ons Zij zijn goed Gelovig Zij zijn VAN ONS DE VROUW
Ode aan de MAN Zij zijn net Sinter Klaas Zij geven Cadeautjes Zij geven Geld Zij geven mooie reisjes Zij zijn niet te Intelligent Zij zij helemaal gehypnotiseerd door een Gaatje Zij worden wild van 2 Melkklieren Zij zorgen voor het nageslacht “financieel” Zij zijn zo slap een paar Traantjes en ze zijn van Ons Zij zijn goed Gelovig Zij zijn VAN ONS DE VROUW
en wat maakt dat jou dan ? ik gok op een she-male.....
Yip
I’m A SHE
And I
LOVE MALE’S
sperminator1 - 08 mei 2008 07:10 AMtrixy - 08 mei 2008 05:35 AMOde aan de MAN Zij zijn niet te Intelligent Zij zij helemaal gehypnotiseerd door een Gaatje DE VROUW en wat maakt dat jou dan ? ik gok op een she-male.....
trixy - 08 mei 2008 05:35 AMOde aan de MAN Zij zijn niet te Intelligent Zij zij helemaal gehypnotiseerd door een Gaatje DE VROUW
hahaha .. kijk naar de bovenste .. en dan naar die eronder .. maakt een hoop duidelijk ..
Fuck Ya’ll
mannen drinken bier.
en roepen kut ..
en schrijven lul op de muur…
doen stoer over de leuters en andere delen ..
vinden alle vrouwen hoeren…
behalve hun moeder ...
Echte mannen zijn kaal.
Mr. Els - 08 mei 2008 05:51 PMEchte mannen zijn kaal.
Ik heb ‘t altijd gezegd…
Gongon - 08 mei 2008 07:49 PMMr. Els - 08 mei 2008 05:51 PMEchte mannen zijn kaal. Ik heb ‘t altijd gezegd...
Ik heb ‘t altijd gezegd...