Kom slecht aan werken toe,….
Gepost: 15 april 2008 02:52 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7897
Geregistreerd  2004-08-22

Al ‘n tijd zit ik te wachten in de lobby. Ik heb het gevoel dat ik er al uren zit. Maar dat valt wel mee. Nadat ik je hotel gevonden heb, heb ik buiten nog wat rondgelopen. Daarna zocht ik ‘n strategisch plekje in de lobby en bestelde wat te drinken. Ik begon met water, maar na ‘n tijdje merkte ik dat sigaretten alleen me niet hielpen de spanning te verminderen. Droge, witte wijn.
Je zou allang binnen hebben kunnen komen. Het is nu immers al half 8. Ik begin me ongemakkelijk te voelen; ik moet toch niet overduidelijk zitten te wachten? Het stapeltje tijdschriften ben ik al door en het kijken naar de gasten en het personeel levert ondertussen steeds dezelfde tafereeltjes op.
Zal ik nog even naar buiten gaan? Ik neem nog ‘n slok uit m’n glas en verlam; je komt binnen. Even zit ik als genageld; je bent het echt! Dit is zo unreal. Ik zit hier en jij komt binnen.
0
Ik pak weer ‘n tijdschrift en blader het door. Als ik schuin opkijk zie ik jullie zitten. Jullie praten geanimeerd. Zitten naar elkaar toegedraaid. Je bent natuurlijk onderhoudend en als ze iets zegt, lach je hartelijk.
Ik word er obstinaat van. Als m’n volgende wijn is gebracht, steek ik nog ‘n sigaret op. Deze situatie begint me te irriteren. Ik leg het tijdschrift weg en ga rechterop zitten. Ik kijk naar jullie, rook en drink. Onbeschaamd. Ik merk dat anderen zich afvragen waar ik naar kijk. Ze raakt je schouder aan. Wat zal ik doen als jullie samen vertrekken? Waarschijnlijk zou ik na ‘n hele tijd wachten, stevig op je deur kloppen. Miss Cool spelen. Al was het om je in ieder geval ‘n beetje te verwarren. Ik zou het je niet makkelijk maken. Doorschieten in de act.
Voorlopig zitten jullie daar alleen nog maar. Nu is je knie aan de beurt. Je buigt naar haar toe en zegt iets langs de zijkant van haar gezicht. Ze kijkt je aan. Ik denk dat ik moet braken. Helder denken! Flarden van scenario’s gaan door m’n hoofd.
Dan sta je op. Snel pak ik ‘n ander tijdschrift. Je geeft haar haar jasje aan en jullie lopen langs me heen naar de uitgang. Verdraaid! Ik kan hier niet nog eens uren gaan zitten.
Je geeft haar ‘n hand en zwaait. Oh? Wat nu? Moet ik me in je armen werpen? Wachten tot je op je kamer bent en aankloppen? De lift instappen op het laatste moment? Deze plotselinge verandering van script overvalt me.
Je loopt naar het midden van de lobby en vraagt wat aan het personeel. Dan loop je op me af. Heb je me gezien? Je neemt plaats tegenover me en pakt de krant. Je wijn wordt gebracht. Je bedankt de jongen en leest direct verder.
Ik steek nog ‘n sigaret op en neem ‘n slok. Je kijkt over je krant naar me. Ik kijk je aan terwijl ik de rook uitblaas. Je bekijkt me van top tot teen. Ik word me er opeens bewust van dat ik er verkreukeld uit moet zien en ga rechter zitten in de hoek van de bank. Ik draag zwarte open hoge hakken, ‘n zwart hemdje en ‘n gebloemd rokje wat ik tijdens het zitten graag ietsje langer had gezien.
Je kijken windt me op. Je blik rust op m’n borsten. Je moet m’n opwinding zien.
Ik drink m’n glas leeg. Was ervan overtuigd dat er nog wat meer in zat net. Ik wenk de jongen en vraag om nog ‘n glas.
Je mond beweegt. Je zegt iets. Ik heb geen idee wat, ben te verward. Je steekt ‘n sigaret op en kijkt. Van m’n benen recht in m’n gezicht. Ik sla m’n benen van elkaar en open ze licht. Met m’n linkerhand volg ik de binnenkant van m’n dijen naar boven. Is dit wat je wilde? Ik kijk je aan en neem nog ‘n slokje. Ik vinger me voor je terwijl je naar me kijkt als ‘n vreemde. Ik voel hoe nat ik ben. Hoe graag ik geneukt door je wil worden. Ik trek m’n rokje weer glad en lik m’n vingers af.
Ik sta op en ga naar het toilet. Ik kijk in de spiegel. Glanzende ogen, slordig haar, nerveus. Ik draai me om om de deur te openen en voel handen op m’n schouders. Ze dwingen me op m’n knieen. Ik zie je handen je broek openmaken en opeens is daar je pik. Groot. Zacht. Je dwingt m’n mond open en ik hap. Graag! Ik voel hoe je diep m’n mond in stoot. Je handen hebben m’n hoofd vast. Ik kneed je ballen en terwijl ik je aftrek, zuig en slik. Soms krijg ik tijd je pik te likken. Ik voel hoe je hard wordt in m’n mond. Je trekt me op aan m’n haren en zet me tegen de wasbak. Ik zet m’n voeten uit elkaar en buig voorover. Met een stoot voel ik je diep in me dringen. Je neemt me, ongenadig. Ik kom klaar voor ik er erg in heb en voel hoe je je op dat moment terugtrekt. Ik kijk op in de spiegel en zie hoe je de deur uitloopt.
Ik loop achter je aan maar je bent verdwenen. Ik reken af en loop naar de receptie. Het nummer van je kamer geven ze zo.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 15 april 2008 02:52 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Ik loop over de gang naar je kamer en wil net aankloppen als ik zie dat de deur openstaat. Ik loop naar binnen en noem je naam. Het blijft stil. Ik sluit de deur, loop verder en zie je liggen. Je rug naar me toe, het laken half over je heen.
Ik kleed me uit en schuif naast je. Streel je haar, je gezicht, je schouder, je arm en vertel je hoe blij ik ben je te zien. Je te kunnen voelen.
Je draait je om, duwt me op m’n rug en kust me hartstochtelijk. Je handen door m’n haar, over m’n gezicht, m’n borsten naar beneden. Je kneed m’n dijen en voelt hoe opgewonden je me hebt.
Ik voel je pik voor m’n kutje wat brandt van verlangen. Langzaam kom je in me en je stoten volgen elkaar in ‘n opzwepend ritme op. Ik kom bijna als ik je op je rug rol. Ik buig over je heen en lik je tepel, zuig eraan, laat m’n tong spelen. Ik schuif me over je heen en weer van je af. Op en neer. Op en neer. En dan alleen nog maar diep in me. En ik draai met m’n heupen en voel hoe diep je in me zit. Je knijpt in m’n borsten en trekt aan m’n tepels. Uiteindelijk rusten je handen om m’n bekken en duw je in m’n draaiende bewegingen mee.
Ik ga van je af en zit met m’n kutje boven je gezicht. Je likt en vingert me terwijl ik je zuig. Je voelt hoe zacht en glad ik ben. Je ziet hoe m’n kutje glanst van het vocht. Ik proef ons. Ik lik je ballen m’n mond in terwijl ik je aftrek. Zuig gulzig aan je pik om ‘m daarna diep m’n mond in te laten glijden. Jezus, wat ben je lekker! Ik voel je diep in m’n keel. Te diep. Ik snak naar adem. En op dat moment schuif je onder me vandaan.
Ik zit op handen en knieen als ik je pik weer tegen m’n kutje aan voel stoten. Ik ben zo nat geworden van je likken dat het je geen enkele moeite kost in me te glijden. Nu voel ik je zo goed.Je neukt me hard terwijl ik met m’n gezicht op de matras lig. Ik hijg, kreun. Ik wil je nog meer voelen. Je slaat me hard op m’n bil. En nog ‘n keer. Het brengt me terug. Maar bij de stoot die daar op volgt ben ik weer zo geil als ik was. Aan m’n haar trek je m’n hoofd van de matras. En je blijft trekken terwijl je stoot. Met een hand voel ik hoe je pik in m’n kutje zit. Het voelt nat en heel strak. Dan trek je ‘m eruit en zet ‘m tegen m’n kontje aan. Je pik is nat genoeg om ook daar naar binnen te gaan. En ik heb geoefend. Je duwt door. De druk verminderd en gaat over in genot. Je vingert me terwijl je me in m’n kontje neukt. Soms voel je hoe je pik in en uit gaat. Ik denk dat ik je nog groter voel worden. In ieder geval voelt het opeens strakker allemaal. Ik kom! En ik laat me meevoeren in de warme, blindmakende stroom van genot. Ik voel ook hoe jij komt. Schokkend. We hijgen terwijl we terugkomen in deze kamer.
Ik lig op m’n buik. Jij op je rug. Je streelt het haar uit m’n bezwete gezicht.
‘Dag meisje. Fijn dat je er bent’.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection

Profiel

Gepost: 15 april 2008 04:08 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3091
Geregistreerd  2007-06-04

kansloos ... men wat een .txt ..copie paste of is het zelf verzonnen?

Signature 

i.v.m. mijn aanwezigheid ben ik er..

Profiel

Gepost: 15 april 2008 04:19 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17141
Geregistreerd  2004-10-15
rip - 15 april 2008 04:08 PM

je gaat snake toch niet ver-tellen dat je het hebt ge-lezen ?????

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 15 april 2008 04:36 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3091
Geregistreerd  2007-06-04
snake - 15 april 2008 04:19 PM

je gaat snake toch niet ver-tellen dat je het hebt ge-lezen ?????

ik ga het je wel vertellen . nee ik heb het niet gelezen

Signature 

i.v.m. mijn aanwezigheid ben ik er..

Profiel

Gepost: 15 april 2008 04:59 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
VK Kleuter
RankRank
Totaal Aantal Posts  60
Geregistreerd  2008-01-07

ik ga ff winzip erop los laten kijken of er een snake versie van komt smile

Profiel

Gepost: 15 april 2008 05:13 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3591
Geregistreerd  2007-11-24
rocky rukvogel - 15 april 2008 04:59 PM

ik ga ff winzip erop los laten kijken of er een snake versie van komt smile

zippers gaan er in het verhaal idd ook wel los....

ik heb het helemaal gelezen hoor...zwarte sloopkogel in de hand en fantaserend over de grote warme borsten van de topic-ster....

Signature 
Profiel

Gepost: 15 april 2008 06:05 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18069
Geregistreerd  2005-08-16

snake versie:
Semi jaloers wijf wordt uiteindelijk gek gepompt in een hotel.

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 15 april 2008 06:12 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17141
Geregistreerd  2004-10-15
deco - 15 april 2008 06:05 PM

snake versie:
Semi jaloers wijf wordt uiteindelijk gek gepompt in een hotel.

kijk....

dat stel ik dan weer op prijs....

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 15 april 2008 06:31 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

copie paste kan je vinden door willekeurig zinnetje te pakken en in google te plakken

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection

Profiel

‹‹ Hij wil gewoon      Bij de groenteboer ››