Ranjo
Gepost: 19 februari 2008 07:36 PM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1870
Geregistreerd  2005-05-08

Ranjo de verliefde moordenaar.

Een jongen ontmoete een leuk knap meisje uit een ver land. Hij raakte verliefd op haar en zij vond hem ook wel aardig. Op een avond ging zij met de jongen en vergezeld van vrienden in hun auto naar een uitgaansgelegenheid. Er werd tot in de laatste uurtjes gedanst en gedronken. Het werd tijd om op te stappen. Voordat ze naar het huis zouden gaan stelde hij haar voor om een strandwandeling met haar te maken.
De vrienden bleven in de auto wachten. Tijdens de wandeling liet hij blijken dat hij wat meer wilde dan alleen maar zoenen. Maar zij (netjes opgevoed) voelde daar nog niets voor en vond het nog te vroeg.
De jongen die altijd gewend was om zijn zin te krijgen (omdat hij door zijn ziekte ongecontroleerd in blinde woede kan uitvallen} duwde haar woest in het zand en probeerde haar te overweldigen.
Maar ze verzette zich hevig. Ze smeekte hem om het niet te doen.

Hij liet haar los en verontschuldigde zich.
Samen keerde ze weer terug naar de auto.
Onderweg begon hij er over na te denken wat hij gedaan had.
”Stel dat zij gaat vertellen wat hij haar probeerde aan te doen.
Dan komt zijn vader die een belangrijke functie bekleed ook achter”.
En besloot haar te vermoorden.

Hij kende de weg naar zijn huis heel goed en wist dat er een Milieupark in het Parkietenbos
is gevestigd voor de dagelijkse huishoudelijke activiteiten als voor bedrijfsmatige processen.
Hij verzon een luguber plan. Vlak bij het bos liet hij de auto stoppen met een smoes dat hij toch nog even
met haar over het voorval wilde praten. Samen stappen ze uit de auto. Een paar meter verder in een dichte bossage van het Parkietenbos wurgde hij haar,sleepte haar naar het Milieustation deed haar vervolgens in een leeg blauw vat, sloot de vat met de deksel af, en zette die tussen andere vaten neer die nog verwerkt moeten worder.

Zijn vrienden die vreemd vonden dat hij alleen terug keerde zette hij onder druk om hun mond te houden omdat anders zijn vader hen wel even zal aanpakken. Zelf zal hij toch vrij komen omdat hij toch ontoerekensvaatbaar zal worden verklaard,en zij hun hele leven lang in het gevang zal moeten doorbrengen. Zelf kan hij het makkelijk verdringen en weet als hij z’n mond blijft houden,niemand te weten zal komen.
En mocht er iemand hem verdenken dan speel hij intelligent het spel mee en voeld zich superieur boven hen verheven. Zolang zij niet gevonden wordt, is er ook geen dader!

Alle feiten en gebeurtenissen van dit verhaal rusten op louter toeval en heeft niets te maken met de gebeurtenis van nu! 

bronvermelding

[ : 19 februari 2008 08:37 PM door kurdie ]
 Signature 

Het gebeurd zeer dikwijls dat we iets niet zien omdat het te groot is.Multatuli(1820-1887)
Ik ben er nog niet, maar mijn leven is nu dankzij de Van Gemert therapie weer leefbaar

Profiel

Gepost: 19 februari 2008 08:17 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2474
Geregistreerd  2006-02-03

Bronvermelding verbeterd

Signature 

Ik hoor, ik hoor, wat jij niet zegt…

Profiel

Gepost: 19 februari 2008 08:37 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1870
Geregistreerd  2005-05-08
OerKapoet - 19 februari 2008 08:17 PM

Bronvermelding verbeterd

tanx, heb em net ook aangepast.

Signature 

Het gebeurd zeer dikwijls dat we iets niet zien omdat het te groot is.Multatuli(1820-1887)
Ik ben er nog niet, maar mijn leven is nu dankzij de Van Gemert therapie weer leefbaar

Profiel

‹‹ cadeautje      weerzien ››