2 van de 4
2
NSFW:Op vakantie met me tentje?
Gepost: 11 mei 2006 10:37 AM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Fietsenhok Expert
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  324
Geregistreerd  2005-08-12

Trix je bent vergeten: Op een oude kaart de weg proberen te vinden naar een camping die al een paar jaar is gesloten.

Profiel

Gepost: 11 mei 2006 10:39 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  12776
Geregistreerd  2005-05-23
Pleger - 11 mei 2006 10:37 AM

Trix je bent vergeten: Op een oude kaart de weg proberen te vinden naar een camping die al een paar jaar is gesloten.

Nee skatie lees:3 uur ‘s ochtens op staan om in de file te gaan staan--------------->[color=green]hele dag@$^**%$## ------------->
Vervolg -------------------------------------------------------------------------------------->
Ja en jij
Homosapiens hollandaise ----->TV------>arme mensen in kleine hutjes op vuurtjes eten koken ------------>schijthuis mijlen lopen------------>met ze 1000.0000 op een vierkante meter----------->O O O wat zielig zei de HH --------------> giro 666 geld storten--------------->voelt zich goed gaat lekker slapen!
HH------------>mei vakantie geld----------------->reisbureau----------->bankrekening plunderen+lenen.nl------------>tentje/caravan of 1 kmr app huren met zijn zessen------------>2wkn voor vertrek $#@@%$#$^%^^&^*(&*----------->1wk voor vertrek@%^$*&()*&(*^&$#----------------->3 uur ‘s ochtens op staan om in de file te gaan staan--------------->hele dag @$^**%$##------------->Aankomst gehuurd hondehok---------------->@$^&^)*)(*&^%#$#@$^&*&---------------->vuurtje maken/1 pits gasstel aansteken en koken voor ze zessen-------------->lekker verbranden op het 1 vierkante meter strand met zijn 1000.000---------------->gemoeds rust eb weg --------->woorden wisseling ->op de vuist->naar niet bestaand ziekenhuis->verzorgd door niet te verstane arts{?}->dit 2 wkn lang->veel lawaai zoals OLE OLE/Geef mij der nog een/Neuqen------->3 uur ‘s morgens opstaan ................................................-------------->bank/leen afbetalen
Nooit weer werd er geroepen tegen de kinderen!
9mnd later...............
Homosapiens hollandaise ----->TV------>arme mensen in kleine hutjes op vuurtjes eten koken ------------>schijthuis mijlen lopen------------>met ze 1000.0000 op een vierkante meter----------->O O O wat zielig zei de HH --------------> giro 666 geld storten--------------->voelt zich goed gaat lekker slapen!
HH------------>mei vakantie geld----------------->reisbureau----------->bankrekening plunderen+lenen.nl------------>tentje/caravan of 1 kmr app huren met zijn zessen------------>2wkn voor vertrek $#@@%$#$^%^^&^*(&*----------->1wk voor vertrek@%^$*&()*&(*^&$#----------------->3 uur ‘s ochtens op staan om in de file te gaan staan--------------->hele dag @$^**%$##------------->Aankomst gehuurd hondehok---------------->@$^&^)*)(*&^%#$#@$^&*&---------------->vuurtje maken/1 pits gasstel aansteken en koken voor ze zessen-------------->lekker verbranden op het 1 vierkante meter strand met zijn 1000.000---------------->gemoeds rust eb weg --------->woorden wisseling ->op de vuist->naar niet bestaand ziekenhuis->verzorgd door niet te verstane arts{?}->dit 2 wkn lang->veel lawaai zoals OLE OLE/Geef mij der nog een/Neuqen------->3 uur ‘s morgens opstaan ................................................-------------->bank/leen afbetalen

Signature 

============================================>****<===================================================

====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================

Profiel

Gepost: 11 mei 2006 11:20 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8068
Geregistreerd  2004-11-04

Zucht...... ik heb het geprobeerd jongens. Maar trix is een radio. Die staat alleen op uitzenden.
I give up.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 11 mei 2006 03:21 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  14043
Geregistreerd  2006-04-04

moet je ff aan de knoppen zitten.
kijken of je een ander kanaal kunt vinden. wink

Signature 

Yo Mama like a freezer everybody puts their meat in..

Profiel

Gepost: 12 mei 2006 07:30 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1741
Geregistreerd  2006-02-10
DeeJ - 11 mei 2006 03:21 PM

moet je ff aan de knoppen zitten.
kijken of je een ander kanaal kunt vinden. wink

Heel voorzichtig die twee roze knopjes bewerken;)<

Signature 
Profiel

Gepost: 12 mei 2006 08:43 AM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  14043
Geregistreerd  2006-04-04

jah en niet in 1 keer dat andere kanaal aanspreken .. moet met beleid

Signature 

Yo Mama like a freezer everybody puts their meat in..

Profiel

Gepost: 12 mei 2006 08:50 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18375
Geregistreerd  2005-08-16

trixy koerst weer richitng de playa ipban. Niemand begrijpt er een zak van !!
Heb je je pilletjes weer niet ingenomen, harige bouwvakker?

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 12 mei 2006 09:22 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
deco - 12 mei 2006 08:50 AM

trixy koerst weer richitng de playa ipban. Niemand begrijpt er een zak van !!
Heb je je pilletjes weer niet ingenomen, harige bouwvakker?

LOL harige bouwvakker cool grin
Joh: pak je kipcaravan en ga naar de costa’s ,daar voel je je zeker thuis, in onder de linde naast eet friet bij piet.

Signature 

============================================>****<===================================================

====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================

Profiel

Gepost: 12 mei 2006 11:49 AM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

wel eens van komma’s gehoord trix?
kijk maar eens net naast het puntje. (ik hou niet van friet, en al helemaal niet van piet.)

Signature 

Profiel

Gepost: 12 mei 2006 02:04 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

question

deco - 12 mei 2006 11:49 AM

wel eens van komma’s gehoord trix?
kijk maar eens net naast het puntje. (ik hou niet van friet, en al helemaal niet van piet.)

Signature 

Profiel

Gepost: 13 mei 2006 05:11 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

trix, ik vond je leuker mét een ban.

Signature 

Profiel

Gepost: 14 mei 2006 07:13 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
deco - 13 mei 2006 05:11 PM

trix, ik vond je leuker mét een ban.

Das nie aardig van je shut eye

Signature 

Profiel

Gepost: 14 mei 2006 07:39 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Afgezien van die schijtmails was het idd een stuk rustiger jah.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 14 mei 2006 07:42 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Dobermann - 14 mei 2006 07:39 PM

Afgezien van die schijtmails was het idd een stuk rustiger jah.

En had jij niet 1 lief vrouwtje om overheen te zeiken kiss

Signature 

Profiel

Gepost: 14 mei 2006 07:48 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Over lieve of leuke vrouwen zeik ik niet.
Psssssssssssssjjjjjjjjjjjjjtttttttttttttttttttttttttt
zo trix.
Meer?

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

2 van de 4
2