Beffen is absoluut geen ‘direct-full-hit’ op enkel en alleen de clitoris. Veel mannen denken dat dit de juiste en enige manier van beffen is. Voor vrouwen is dit vaak een enorme afknapper. Beffen is voor veel vrouwen de combinatie van strelingen en stimulatie met de handen en het juist en afwisselend likken van haar clitoris en vagina.
Overigens heeft het zorgen voor afwisselen ook voordelen. De vaak gehoorde klacht van mannen (pijn in de kaken en tong door het langdurig en alleen maar likken) wordt vermeden wanneer je ook je handen en vingers goed gebruikt.
Natuurlijk zijn de adviezen ook weer heel persoonsgebonden; wat de één heerlijk vindt doet de ander weer helemaal niets. De hieronder beschreven technieken zijn dan ook niet bedoeld als de ideale beftechniek maar als afwisseling en het vergroten van je kundigheid tijdens de cunnilingus.
Basistechniek
Open met je vingers de schaamlippen van de vrouw zodat je een goede kijk hebt op het hele geslachtsdeel. Kijk hoe haar vagina eruit ziet (geen vagina is hetzelfde).
Begin langzaam met je tong de binnenste schaamlippen en het gebied rond de clitoris te likken. Draai met de tong rondjes om de clitoris. Kijk en voel hoe zij reageert. Als je merkt dat zij een ontzettende gevoelige clitoris heeft, blijf dan nog even uit de buurt. Zij kan dan al ontzettend genieten van het likken van het gebied om haar clitoris.
Wanneer je merkt dat zij een clitorale stimulatie heerlijk vindt, dan kun je met de tong haar clitoris verder stimuleren.
Tongtechniek
Met je tong kun je op verschillende manieren stimuleren. Je kan rondjes draaien om de clitoris maar je kan ook met het puntje van je tong korte, krachtige bewegingen maken over haar clitoris. Een andere manier is met een platte, uitgestrekte tong lange bewegingen (likkende) te maken.
Ben je in het bezit van een gemiddeld iets langere en stevige tong? Dan kun je een ‘tongue fuck’ doen. Met een uitstekende tong penetrerende bewegingen maken in haar vagina. Natuurlijk hoef je niet alleen haar clitoris te likken bij het beffen. Het vrouwelijk geslachtsdeel zit vol met erogene zones die gestimuleerd kunnen worden.
Zuigtechniek
Eigenlijk de pijptechniek bij de vrouw. Afhankelijk van de grootte van haar clitoris (en natuurlijk of zij dit lekker vindt) kun je jouw lippen om haar clitoris vormen en zachtjes, zuigende bewegingen maken. Dit moet je heel teder doen en heel goed aanvoelen wat haar reactie is! De clitoris kan namelijk vele malen gevoeliger zijn dan de eikel van een man.
Vingertechniek
Zoals eerder geschreven is het beffen niet alleen het likken van de clitoris en vagina. Je kunt ook je handen gebruiken om haar optimaal te stimuleren. Wanneer je haar clitoris aan het bevredigen bent kun je gelijktijdig met één of meerdere vingers haar vagina bevredigen. Probeer eens of je haar zogenaamde G-spot kunt vinden. Let wel: niet iedere vrouw heeft een G-spot of vind de stimulatie van dit plekje opwindend.
Ook de stimulatie van haar clitoris kun je afwisselend doen met je tong of vingers. Ook hier, kijk en voel wat voor haar het lekkerst is en bepaal dit vooral niet zelf!
Laat d’r eerst maar eens even de kaken verkrampen op mijn biels. Daarna zien we wel of we nog wat terugdoen. Ik bedoel, ze mag mijn zaad ook al slikken, en je moet ze niet teveel verwennen.
Ik vind jullie zielig dat je daar een Handleiding bij nodig hebt PATHETIC !
Ik dacht dat alleen de gemiddelde campingbewoner een handleiding nodig had en dat de “Nederlandse-Man of wel Neanderthaler"genoeg fantasie had.
Ik dacht dat alleen de gemiddelde campingbewoner een handleiding nodig had en dat de “Nederlandse-Man of wel Neanderthaler"genoeg fantasie had.
.
even ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid:
.
Do you swallow?
.
Zie jij iemand erom vragen? Dit is imho gewoon een opwelling van Eddy, en dus niet toonaangevend voor de gemiddelde VK-er
.
.
Do you swallow?
.
Ja hoe kan ik anders eten zuig jij je maaltijd door een rietje!
Of is je uitkering zo laag dat je alleen pap kan veroorloven?
.
.
Do you swallow?
.
.
Antwoord is NEE dus........
.
vrouwen
.
zeggen het een bedoelen het ander, tsssss
.
.
Do you swallow?
.
.
Antwoord is NEE dus........
.
vrouwen
.
zeggen het een bedoelen het ander, tsssss
Ik heb wel es liggen vreten aan de muf van een wijf dat de hele tijd liep te sturen......... da’s klote joh.
“Beetje links, beetje rechts, harder, zuigen, blazen, proppen, tunnelen, vingeren....... “
Voelde me net een afstandbestuurbaar autootje.
Ik heb wel es liggen vreten aan de muf van een wijf dat de hele tijd liep te sturen......... da’s klote joh.
“Beetje links, beetje rechts, harder, zuigen, blazen, proppen, tunnelen, vingeren....... “
.
vraag je je wel af:
.
was het jouw onkunde
.
of was zij zo veeleisend
.
?
.
vraag je je wel af:
.
was het jouw onkunde
of was zij zo veeleisend
?
Ze weten zelf niet wat ze willen. Dat zegt dus meteen niets over ‘ons mannen’
.
vraag je je wel af:
.
was het jouw onkunde
.
of was zij zo veeleisend
.
?
.
vraag je je wel af:
.
was het jouw onkunde
.
of was zij zo veeleisend
.
?
Vraag 1 JA vraag 2 NEE ze is vrouw
.
LOL
.