Engeland blijft thuis :)
Gepost: 22 november 2007 07:41 AM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  10418
Geregistreerd  2005-05-23

LOL WHAAAAAAAAAAAAHOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEE
LONDEN - De Engelse bondscoach Steve McClaren ziet na de mislukte kwalificatie voor het EK voetbal geen reden om op te stappen. “Nee, ik treed niet af”, bromde hij woensdagavond na de sensationele nederlaag op Wembley tegen KroatiĆ« (2-3).

Door die verliespartij ging het EK-ticket alsnog naar het fortuinlijke Rusland van Guus Hiddink.

Contract

McClaren ondertekende vorig jaar als opvolger van Sven-Goran Eriksson een contract tot medio 2010. Het is echter de vraag of de geplaagde trainer zijn werk als bondscoach tot het WK in Zuid-Afrika mag afmaken. De druk van de Britse (boulevard)pers zal de komende weken ongetwijfeld sterk toenemen.

Toekomst

“Ik ga nu niet over mijn toekomst praten”, benadrukte McClaren. “Natuurlijk, ik ben verantwoordelijk. Het was mijn taak om de Engelse ploeg naar het EK te brengen. Daarin heb ik gefaald. Maar geloof me, ik voel me even rot als al onze fans. De vraag hoe we hier overheen komen, houdt me nu het meeste bezig

[ : 22 november 2007 10:05 AM door Trixy ]
 Signature 

Give a man a match, and he’ll be warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.

DON’T CLICK I’m BLONDvideoclips30.gif border=0

Profiel

Gepost: 22 november 2007 10:39 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4159
Geregistreerd  2005-08-01

Ik zie binnenkort wel een nieuwsbericht verschijnen: McLaren vermoord door hooligans!

Signature 

[ Ik heb best veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen absoluut niet volgen ]

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Profiel

Gepost: 22 november 2007 11:59 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  652
Geregistreerd  2007-09-20

Dat zal zijn vrouw niet erg vinden, krijgt zij een dikke vette erfenis van 2.5 miljoen pond!!

Signature 

De enige leiding die hier werkt is de waterleiding.

Profiel