1 van de 3
1
10 Dingen die je niet moet dragen als vrouw zijnde
Gepost: 09 mei 2006 10:08 AM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1346
Geregistreerd  2004-06-28

Gisteren was ik aan het shoppen in een niet nader te noemen gehucht in Friesland. In dit gehucht was het mooi weer. Net zoals in de rest van Nederland. En met het mooie weer gaan de winterkleren weer in de kast, en worden de zomerkleertjes weer tevoorschijn getovert. Wat mij gisteren in dit niet nader te noemen gehucht in ver Friesland opviel, was het aantal modeflaters wat over straat liep. Naar aanleiding hiervan een aantal tips voor ons dames, die u dringend ter harte moet nemen:

Tip 1: Naveltruitjes zijn alleen toebehouden aan 16-jarige meiskes. Dertig plussers met zwangerschapsstriae en vetrollen ter grootte van twee kamelenbulten dienen deze niet te dragen. Zeker in combinatie met een veel te strakke heupbroek, waar de kwabben overheen drillen. Dit roept accute hoofdpijn bij andere vrouwen op en krimpende plassers bij de mannen op. Dus nooit weer doen.

Tip 2: Maat 38 dragen, terwijl je eigenlijk maat 42 hoort te dragen, maakt je niet slanker. Integendeel, cellulitis werd nog nooit zo mooi gepresenteerd. Dus neem het advies van die verkoopster van de Miss Etam nu maar aan, en wees niet zo stronteigenwijs door een maatje kleiner te dragen. Je gaat echt niet dood van maat 42.

Tip 3: Koop een goede bh. Het leven na een bevalling of de menopauze is echt niet voorbij, en stop die tieten van je in een fatsoenlijke bustehouder. Niets is zo dooddoenend voor de man als hangtieten ter hoogte van je middel. En mocht je ouder zijn dan 16 en groter dan cup A zijn, draag dan uberhaupt een bh. Al winkelend andere mensen met je buste om de oren slaan, omdat je denkt dat je geen bh hoeft te dragen, is a defenite No, No.

Tip 4: Bij het dragen van een hemdje, hoort verplicht okselscheren. Tenzij je natuurbeschermster bent natuurlijk, en de roekoe roekoe vogel onder je armen een beschermd nest wilt geven.

Tip 5: Bij het dragen van een hemdje is het gebruiken van deodorant verplicht. Of je moet er enorm op kicken dat alle pashokjes ineens leeg lopen, omdat jij het verdomd om een goede deo te gebruiken. Stop desnoods een mini roller in je handtas.

Tip 6: Bij het dragen van een korte rok is het waxen van je benen een must. Niets is zo geyl als lange zwarte haren op spierwitte benen.

Tip 7: Nu de jezussandalen weer en masse uit de kast worden getrokken is het natuurlijk geen gezicht om witte sokken hierin te dragen. Ditzelfde geldt overigens ook voor de man. (Type baard, korte broek, badstofsokken in bruine lederen sandalen).

Tip 8: Wel eens van het woord pedicure gehoord? Leuk hoor zo’n vlot open schoentje, waar de teennagels overheen groeien, het eelt in brokken op je voeten hangt en de nagels nog nooit van nagellak gehoord hebben.

Tip 9: De superkorte spijkerrok is not done. Misschien leuk voor de man, maar ik vind het persoonlijk niet zo smakelijk als ik een broodje op het terras zit te eten, en degene die voor me staat recht in het kruis kan kijken, omdat de rok zo verdomd kort is.

Tip 10. En de klapper van de lijst: de legging. Welke malloot dit ontzettend lelijke kledingstuk ooit heeft uitgevonden, moet accuut een nekschot krijgen. Zelfs anno 2006 zijn er nog steeds vrouwen die geylen op een veel te strak t-shirt (met hangtieten), de veel te strakke legging (met bergen cellulitis) en de beroemde badslipper. Dames, doe jezelf een lol en ga nooit weer de straat op. Blijf thuis, alsjeblieft. Oh ja, en die snor afscheren zou ook wel eens kunnen helpen om het libido van je man weer aan te slingeren.

Signature 

Nazi’s and Terrorists watch out, because Eddy is still alive!

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 10:42 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3165
Geregistreerd  2004-10-16

waar kan ik deze petitie ondertekenen?

Signature 

Het formulier wat u verstuurde bevat de volgende fouten:

* Niet mogelijk om u reactie op dit moment te ontvangen.

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 10:45 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  651
Geregistreerd  2005-08-03

Eddy,

Ik heb slecht, maar dan ook echt heel slecht nieuws voor je; de legging wordt het helemaal dit jaar. Serieus! De legging is helemaal hot in Londen, Parijs en weet ik het waar. Maak je dus maar klaar voor het feit dat je hem steeds vaker gaat zien.

Signature 

Mijn sig rockt het hardste
10dbas0.gif

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 10:46 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1346
Geregistreerd  2004-06-28
Nigel Nuttcrusher - 09 mei 2006 10:45 AM

Eddy,

Ik heb slecht, maar dan ook echt heel slecht nieuws voor je; de legging wordt het helemaal dit jaar. Serieus! De legging is helemaal hot in Londen, Parijs en weet ik het waar. Maak je dus maar klaar voor het feit dat je hem steeds vaker gaat zien.

Gatverdamme NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..

Signature 

Nazi’s and Terrorists watch out, because Eddy is still alive!

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 11:20 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8063
Geregistreerd  2004-11-04

Op zich is er niks mis met de legging. Het is vaak de inhoud die het uitzicht verziekt. Een vrouw met de perfecte maatjes mag van mij best een natte plek wrijven in d’r legging als ze op mijn schoot zit.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 11:32 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  14019
Geregistreerd  2006-04-04

wheheh .. prachtig stuk vervale diaree wederom.. trots op jullie allemaal.
ennuh .. kleding maakt de man ... en de dikke lelijke vrouw.
verder mogen alle maatjes 36 tot 38 van mij nakend door de achtertuin de revu passeren.

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 11:36 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  5429
Geregistreerd  2005-04-01

mits goed gedragen kan een legging een aanwinst zijn voor nederlandsche landschap
.
kamelentenen alom
.

Plaatjes
cameltoe.jpg
Profiel

Gepost: 09 mei 2006 11:40 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

that’s just f*cking nasty .. fat cunt

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 11:58 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3165
Geregistreerd  2004-10-16
Okkifris - 09 mei 2006 11:36 AM

mits goed gedragen kan een legging een aanwinst zijn voor nederlandsche landschap
.
kamelentenen alom
.

ik wil eigenlijk niks hiervan weten...maar WAAROM okker...WAAROM zoek je dat plaatje op....zieke lampelul

Signature 

Het formulier wat u verstuurde bevat de volgende fouten:

* Niet mogelijk om u reactie op dit moment te ontvangen.

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 01:29 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Okkifris - 09 mei 2006 11:36 AM

.
kamelentenen alom
.

Ik heb die aflevering gezien van Jerry...........tering, wat een varken zeg. En dat dikke wijf in die rooie lekking had ook niet veel te melden.

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 01:30 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  856
Geregistreerd  2005-05-10

@ Eddy
Was je toevallig in Heerenveen? Je beschrijving van hoe de mensen daar rondlopen doet me daar namelijk sterk aan denken…

Signature 

Waldorf has left the building. Well, me too.

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 01:35 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  12776
Geregistreerd  2005-05-23

Een vette [oude] arme man aan je arm als je die onthoud komt alles goed!

Signature 

============================================>****<===================================================

====================>It may look like I’m doing nothing, but I’m actively waiting for my problems to go away. <====================

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 01:49 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank

Foutmelding:  Je berichtveld is leeg

Plaatjes
li_camel_lights.jpg
 Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 02:57 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18372
Geregistreerd  2005-08-16

je bent de kniekousjes nog vergeten eddy.

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 03:36 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

instant camel toe’s uit een pakje .. is dat ongeveer net zoals je dagelijkse dosis groentje en fruit uit een flesje ?

Signature 

Fuck Ya’ll

Profiel

Gepost: 09 mei 2006 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]
VK Peuter
Rank
Totaal Aantal Posts  2
Geregistreerd  2006-05-09

Goh, Eddy wat ben je toch creatief. Volgende keer er wel even bij vermelden dat je mijn eigen schrijfsels letterlijk kopieert. Dat is wel zo sportief.
http://www.meisjemeisje.nl/pivot/entry.php?id=1214

Profiel

1 van de 3
1

‹‹ Alles over de slak.      Forum ››