goedgekomen weekend.
Gepost: 01 oktober 2007 09:37 AM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8234
Geregistreerd  2004-08-22

Ze was ziek geworden die dag. Net nu hij een weekend lang in haar stad was. Ze had het zo keurig geregeld. Haar man thuis blijven en zij kon een nacht weg. Samen zijn met de man die ze tien jaar te laat tegenkwam. God wat baalde ze.

Om vijf uur smiddags liet ze het hem weten per sms. “Het spijt me, ik ben echt te misselijk”. Nog beroerder dan voor dat berichtje was ze haar bed ingekropen en in slaap gevallen. Toen ze om elf uur ’s avonds wakker werd zag ze op haar telefoon zijn antwoord. “Ik ben naar Pathe, the Bourne Identity.” Daarna zou hij vast nog een glaasje gaan drinken op het Kurhausplein.
Toch haar bed uitgekropen. Godver, zo vaak kwam hij niet zo dicht bij, ze moest hem zien. Maar, ook al was de bioscoop geen vijf minuten lopen ze redde het niet. Halverwege keerde ze om, ze was bang dat ze over hem heen zou kotsen, zo misselijk. Met slappe benen en een bonkend hoofd stapte ze weer in bed. Morgenochtend ging haar dochter ook nog paardrijden, hopen dat ze zich dan in ieder geval iets beter voelde. Die penetrante manege-lucht deed haar nu rillen. Hij stuurde haar de hele nacht berichtjes over zijn avondje uit in de stad. De avond uit waar zij bij had willen zijn, aan zijn zijde.

Het valt mee de volgende ochtend. Ze voelt zich echt wat beter. Maar god! Waarom zijn die sportdingen van de kinderen altijd zo vroeg? Nog rillend van de misselijkheid en nu ook weer van de frisse morgen stapt ze op de fiets. Het enthousiasme van haar dochter verdrijft de teleurstelling dat het wel weer een paar weken zal duren voor ze in de armen lag van de man, die ze stiekem haar man noemt. 
“Getrouwde vrouw met kinderen neukt buiten de deur.” En ze lacht bij de gedachte aan de gemiste vrijpartij. Zo heerlijk!
Haar dochter kwebbelt er lustig op los op weg naar de manege. Negen uur zondagochtend en totaal wakker. Hoe doen die kinderen dat toch? De misselijkheid is alleen nog vaag op de achtergrond aanwezig. Ziek is ze niet meer. Ze had zelfs zin in koffie.

Als haar dochter zich aansluit bij het groepje kwetterende leeftijdsgenootjes trekt ze zich terug op de tribune van de manege. Kijken naar de les is leuk. Ze geniet van haar blije dochter. Een beetje afstand nemend van de andere moeders, niet zo veel zin in het gebabbel met hen. “Kom eens naar buiten, ik heb koffie verkeerd voor je” smste haar telefoon. Hij!Lief! 

Nog een blik op de bak, haar dochter in draf met een grote grijns. De trap af naar buiten. Een kop koffie in zijn hand.  Zijn lach. Zijn heerlijke pik in haar verlangende kutje. Op slag was ze zo geil, zo zondagochtend neukklaar geil. Overweldigende man, de man die alles met haar kon en mocht doen, en deed.

Haar hand zocht en vond de zijne en ze wandelden het bos in. veel wandelaars en honden, veel mensen. Even een gesprek, even een ontmoeting, even inhalen wat niet in te halen valt. Even zitten op een bankje, even genieten van de koffie en zijn warmte. “Wanneer kom je weer?” Praten over zijn stappen gisteren en de mensen die hij tegen kwam. “Hoe was de film?” In tien minuten een leven bijpraten en ondertussen dacht ze bij ieder woord uit zijn mond aan vrijen, zoenen, omhelzen, neuken. Al die wandelaars. Teruglopend, kwart voor alweer.
Een klein stukje van het pad af, half verscholen maar niet te opzichtig een omhelzing, een man loopt langs en zijn hand op haar kutje. “Raak me aan” fluistert ze. “Jouw kutje, ik ben van jou” Ze legt zijn hand in haar broek, zijn vingers vinden haar in haar slipje. “…”  woordenloos ademt ze. Zo vlak bij voelt ze hem. Zo heerlijk voelt ze hem. Dwingende vingers. Hij fluistert, zacht, zijn stem. Strelende en tastende en heerlijke vingers. Ze zweeft weg, komt klaar, zoent lang, bijt zijn lip. De paardrijles duurt nog vijf minuten. Ze proeft zijn vinger bij het afscheid. Kust, zwaait. Hij gaat, zij draait zich nog 1 keer om.

Mamma! De stemmen van de andere moeders klinken hol en zijn gemengd met de schelle meisjesstemmen als ze daar boven uit haar dochter hoort. Samen het paard borstelen en naar huis.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 01:17 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18433
Geregistreerd  2005-08-16

en die zoute vinger dan?

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 01:51 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
deco - 01 oktober 2007 01:17 PM

en die zoute vinger dan?

dat noemen wij literatoren een zogenaamd “open einde”. Met andere woorden, dat mag je als lezer zelf verzinnen.

Maar jou kennende heb je gelezen, en denk ik dat je bedenkt dat die heerlijke man die vinger nog enkele keren onder zijn neus duwde de rest van die zondagochtend. Misschien waste hij hem wel niet, tot hij haar weer zou zien.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 04:04 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18604
Geregistreerd  2004-10-15
Petra - 01 oktober 2007 01:51 PM

en die zoute vinger dan?

dat noemen wij literatoren een zogenaamd “open einde”. Met andere woorden, dat mag je als lezer zelf verzinnen.

Maar jou kennende heb je gelezen, en denk ik dat je bedenkt dat die heerlijke man die vinger nog enkele keren onder zijn neus duwde de rest van die zondagochtend. Misschien waste hij hem wel niet, tot hij haar weer zou zien.

en hem er dan gewoon weer schaamte-loos in-ramt….

en de slet opzadelen met een schimmel-infectie….

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake…

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 05:44 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

en die zoute vinger dan?

dat deed ik vroeger ook niet, lekker een paar dagen met een stinkvinger rondrennen.

Signature 

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 06:33 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
snake - 01 oktober 2007 04:04 PM

en die zoute vinger dan?

lol

hey,
lach ik toch om je!

buiten de pit weliswaar, maar t is een beginnetje. Nu weer terug he?
aan de slag!
anders korten we je uit-ke-ring

on topic
het kan natuurlijk ook dat zij hem buitengewoon goed aflikte, die vinger. Aldus haar persoonlijke hygiene waarborgend voor een volgende ontmoeting.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 09:20 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2505
Geregistreerd  2006-02-03

Goed dat ze niet aan de race zat… Mooi verhaal overigens…

Signature 

Ik hoor, ik hoor, wat jij niet zegt…

Profiel

Gepost: 01 oktober 2007 11:44 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Petra - 01 oktober 2007 06:33 PM
snake - 01 oktober 2007 04:04 PM

en die zoute vinger dan?

lol

hey,
lach ik toch om je!

buiten de pit weliswaar, maar t is een beginnetje. Nu weer terug he?
aan de slag!
anders korten we je uit-ke-ring

on topic
het kan natuurlijk ook dat zij hem buitengewoon goed aflikte, die vinger. Aldus haar persoonlijke hygiene waarborgend voor een volgende ontmoeting.

wacht effe….ik hoop wel dat ie m door haar doos heen haalde en niet in haar poepert stak, dan wordt het verhaal meteen ... kweenie, ik vind een bruine poepvinger dan weer nix romantisch hebben.

Signature 

Profiel

‹‹ The purpose of life      cadeautje ››