Zijn handhelds computers? Ik tel m voor t gemak mee. HP iPAq met TOMTOM, de laatste aankoop en heel handig vind ik.
De IBM thinkpad voor mn werk is van vorig jaar, de vingerafdruk herkenning is lollig en spaart tijd. Vlotte computer, ideaal als je veel van netwerk of internetaansluiting wisselt. Hij heeft me nog niet in de steek gelaten. De batterijen zijn niet onwijs goed, maar door de energiebesparingsoftware kan je er toch 3 uur mee werken voor je weer aan de stroom moet.
Er is een DELL, die fungeert ook als video-recorder, de kabeltelevisie staat er op aangesloten en de computer is gekoppeld aan de tv. Leuke gadget, vooral relaxter dvd-tjes kijken dan achter mn buro.
Er staat ook een dell xps oude generatie, die doet het nog best overigens als je geen nieuwste generatie fps speelt maar daar was geen foto van te krijgen op t internet. Wordt voornamelijk gebruikt voor spelletjes, surfen en muziek/films downloaden.
Op t netwerk staat ook een backup harde schijf.
De laatste tien jaar iedere drie jaar een nieuwe computer, ik gooide er nooit 1 weg. Eigenlijk mag ik dit jaar weer, maar t is wel even best.
De oudste laadt zn programma’s vanaf een cassette-recorder en geeft 16 kleuren op mn tv. Drie staan er in t netwerk. Dat is leuk, want dan kan je pinq zn fimpjes kijken en ondertussen gewoon f5-en. Geen draadloos in mn huis. Wel veel bluetooth. Ook handig voor de cam-foon.