Nee, niet bannen. Hij was soms iets te actief, maar hij paste er tussen. Als je normaal met hem had ge-pm-et, had je ook heel wat kunnen berijken. Voorderest vrolijkte hij de zooi op met een hoop onzinige opmerking. En wie doet dat hier nou niet?
Als je dan toch zo graag iemand wil bannen, doe caro dan maar. Wie mag haar eigelijk wel?
Het lijkt mij wel duidelijk toch Steve?? Volgens mij hebben er in het topic meer mensen gereageerd die Tired van de ban af willen dan mensen die ‘m er op willen hebben staan.. En aangezien de poll niet representatief is en er bij de poll 3 keer zoveel stemmen op ja zijn gevallen dan dat er in het topic reacties zijn gekomen die op een ja wezen, lijkt het mij wel duidelijk....
Pssst Wally… de poll was maar een extraatje, gaat te overduidelijk gelijk op… pollverneuken is weer eens de bom bij VK. Maar ban mag er wat mij betreft af....
De modder-eters… tja, daar heb ik al meer dan genoeg over gezegd volgens mij. Neuzen van baasjes dezelfde kant op laten wijzen, iig elkaar steunen bij beslissingen in het openbaar (wat je achter de schermen aan, hier en daar lege, hersenpannen inbeukt, moet beheer zelf weten) Eerst officieel waarschuwen (via pm, in forum toch vaak slap geouwehoer en mans gedrag, pm serieuzer) dan pas sancties.
Niet gedrag van de één wel toestaan (omdat hij/zij ook nog wel eens wat leuks post of vriendjes is met....) en de ander af vlammen… gelijke monniken gelijke kappen. En kijk of je edits automatisch onder een geëditte post kan laten vermelden, (bij diverse andere forumsystemen is dat mogelijk, lijkt me stug dat het bij Expression Engine niet zou kunnen) is gezeik over wie wat gedaan heeft ook over.
Edit: dat is onmogelijk
Edit by Breez: hmmm.... best prijzig forumsysteem en dan niet kunnen… da’s erg jammer, anonieme edit admin
.....En tevens mogen jullie hier al je gal spuien over de Modder-Eters, bijvoorbeeld of ze functioneren, zwaar zuigen, situaties goed aanpakken. Waar was je het wel mee eens, waar totaal niet. Aan jullie het woord!
Ik vind dat er vrouwen aangesteld moeten worden als modder-eter en dan kan ik beoordelen of ze zwaar, licht, goed, slecht en /of lekker zuigen