Oke Dames, er schijnt in het fietsenhok nogal wat herrie te zijn tussen Modder-Eters onderling. Wat ik kan nagaan is dat het allemaal begonnen is dat Snake fietsenhokker en professioneel ADHD-er Tired een ban heeft gegeven en dat er andere Modder-Eters zijn die deze ban steeds weer opheffen. Hoe denken jullie erover? Stemmen doe je in de poll. En tevens mogen jullie hier al je gal spuien over de Modder-Eters, bijvoorbeeld of ze functioneren, zwaar zuigen, situaties goed aanpakken. Waar was je het wel mee eens, waar totaal niet. Aan jullie het woord!
Hee Steve, ik denk dat een poll niet zo slim is, aangezien die aan te passen is, misschien dat het beter is als iedereen gewoon een reactie plaatst wat hij er van vindt?
Ik vind dat Tired weer een kans mag krijgen. Ik vind sowieso niet dat je mensen een ip ban voor ‘t leven moet geven, of het moeten doelmatige spammers zijn bijvoorbeeld zoals vaak te zien is…
Laat eerst iemand maar afkoelen voor een dag of zo als hij/zij zich misdraagt… Dit gewoon steeds verlengen, zeker omdat Tired gewoon een frequent bezoeker was van het fietsenhok en niet een doelmatige spammer oid.
Daarentegen vind ik dat mensen die gebanned worden, een email of pm moeten krijgen met de reden waarom ze gebanned worden en niet dat iemand ze bant zonder een reden te geven.
Bannen om persoonlijke redenen is helemaal uit den boze vind ik, en iedereen moet een gelijke behandeling krijgen vind ik, ongeacht of het een gerespecteerd bezoeker is of niet, of die persoon nieuw is of niet....
teller op nul
.
laatste kansen op scherp
.
geen ge-edit in topics zonder ab-so-lute noodzaak
.
bij een noodzakelijke edit naam erbij
.
geen topics verwijderen, maar slotje erop
.
.
geen admin-gevechten onderling
.
.
.
.
hupsa
.
klaar is kees
.
Hee Steve, ik denk dat een poll niet zo slim is, aangezien die aan te passen is, misschien dat het beter is als iedereen gewoon een reactie plaatst wat hij er van vindt?
Ik vind dat Tired weer een kans mag krijgen. Ik vind sowieso niet dat je mensen een ip ban voor ‘t leven moet geven, of het moeten doelmatige spammers zijn bijvoorbeeld zoals vaak te zien is…
Laat eerst iemand maar afkoelen voor een dag of zo als hij/zij zich misdraagt… Dit gewoon steeds verlengen, zeker omdat Tired gewoon een frequent bezoeker was van het fietsenhok en niet een doelmatige spammer oid.
Daarentegen vind ik dat mensen die gebanned worden, een email of pm moeten krijgen met de reden waarom ze gebanned worden en niet dat iemand ze bant zonder een reden te geven.
Bannen om persoonlijke redenen is helemaal uit den boze vind ik, en iedereen moet een gelijke behandeling krijgen vind ik, ongeacht of het een gerespecteerd bezoeker is of niet, of die persoon nieuw is of niet....
Een poll is alleen aan te passen door Modder-Eters, dus lijkt me bij deze Poll totaal overbodig. Er zijn zaken die totaal niet door de beugel kunnen, zoals inderdaad spammen en pron van te jonge mensen. Deze mensen moeten zowieso een ban voor het leven krijgen. Andere situaties waarin mensen een ban voor het leven krijgen moeten zich voordoen en dan moet er op dat moment beslist worden. Ben het wel helemaal met je eens dat Modder-Eters niet hun extra-power mogen misbruiken om een geschil of iets dergelijks uit te vechten.
Ben tegen Bans. Maar Tired was overal, ALLE topics aan het kutten. Nu is Tired weg, is de stemming beter en kan er weer constructief gegald worden… Daarom heb ik ja gestemd.
ach vond tired niet zo vervelen je kan hem toch ook ignore`n
Voor de rest vind ik dat iedereen moet doen wat hij wil zeggen of doen, moet alleen geen eo forum worden.
Vind het veel vervelender dat de admins niet met elkaar overweg kunnen.
Vind zelf snake de meest standvastigste admin hij geeft gewoon z`n mening en staat er voor.
Tired kan gallen, ja dat kan hij
Tired kan irri zijn, ja dat zeker… maar niet constant.
Tired houdt hok wel wakker
Tired heeft meerdere malen gedrag verbeterd, nog even en hij wordt engeltje....
Tired loopt mijns inziens steeds tegen dezelfde stijfkoppen aan… die klagen, klagen, maar niet dragen!