Trixy teer nou een heel end op met je kut gespam!! Als je zo graag een eigen forum wil moet je het aan Steve vragen en niet Snake’s Pitt gaan vervuilen!
Trixy teer nou een heel end op met je kut gespam!! Als je zo graag een eigen forum wil moet je het aan Steve vragen en niet Snake’s Pitt gaan vervuilen!
Lieve Waldorf.
Ik wil snake’s pit niet vervuilen is het laatste wat ik wil .
Ik wou een punt maken .
In verband met Onderwerp VS datum.
Ik was niet van plan om dit te herhalen.
Dit was net een voorbeeld.
Dat aangeeft dat als ik het per onderwerp gedaan zo hebben .
1 ik niet zoveel in 1x had kunnen doen
2 dat het overzichtelijker was geweest.
3 Snake’s trots{snake’s pit}zou ik nooit opzettelijk willen vervuilen of in de war sturen of te niet doen!het is te goed om te verpesten
4 Snake is volgens mij man genoeg om mij dat zelf te vertellen en ik had hem hier over al gewaarschuuwd in een mailtje!
Ja snap ik Trixy, maar Snake mailt mij helemaal in tranen op. Hoe moet ik dat oplossen?
laat hem mij maar mailen dan maak ik het goed.
en aub dat gew+nk is zo ... en volgens iemand die ik erg goed ken en niet mag noemen niet zo lekker.{schuursponge en baby olie ]
ben ik ff weg, GODVERDOMME, @Steve, bannetjes geef je maar op de voor-pagina…
@Trix, af en toe een linkje, Oké , maar niet overdrijven, ik zal zorgen dat het allemaal overzichtelijker wordt, een beetje geduld, aub.........
ben ik ff weg, GODVERDOMME, @Steve, bannetjes geef je maar op de voor-pagina…
@Trix, af en toe een linkje, Oké , maar niet overdrijven, ik zal zorgen dat het allemaal overzichtelijker wordt, een beetje geduld, aub.........