Aan de andere kant.... niet offtopic mogen in de sectie Offtopic is verwarrend en maakt een mens onzeker.
Je gaat immers ook niet naar de pizzahut voor een hamburger.
De naam offtopic is gewoon verwarrend voor velen onder ons.
Zelfs ik snap dat nog wel… in off topic kan je topics openen/plaatsen over dingen die niet in één van de andere hokken op zijn plaats is. In een topic, ook in off-topic, blijf je on-topic. (hmmm lekker zinnetje, kan leonie vast nog wel wat mee...)
De actie van Deej wat betreft de topics van Petra over het uploaden van pics, had ik verwacht.... da’s de taak van een admin tenslotte. Allemaal topics met dezelfde strekking in alle hokken van het fietsenhok… beetje overdone en kinderachtig. Strijkt eerder tegen de haren in dan dat het helpt.
slet, het interesseert me geen reet wat jij kinderachtig vindt. Het openen van gelijke threads in ieder sub forum diende wel degelijk een doel, maar dat ga ik niet nog een keer uiltleggen. Voor wat betreft topics verneuken ben je een van de meest irritante bezoekers hier dus om je nu te afficheren als een redelijk mens is beetje te laat. Topics verneuken deed ik dan ook niet, ik startte ze.
Om je mening te geven over wat Deej al dan niet kan doen is nog al mosterd na de maaltijd overigens, hij en ik zijn t al lang eens wat er gebeuren moet.
Een dame met klasse en ongekende kwaliteiten!
Heerlijk wijf met een lekkere eigen mening!
Graag zou ik der als erudiet of intellectueel omschrijven…
In dat geval zou ik die woorden teveel eer aan doen!
èèn van de weinige vrouwen met verstand en het hartje op de juiste plek!
èèn van de weinige vrouwen die ook snapte: KAP MET DIE SMSjes
Breez als ik meer kinderen wilde
Mocht jij de moeder zijn
Niet om het ballen
Maar om wie je bent
Breez ik kan gewoon genieten van de stilten in onze gespreken!
Het horen van je ademhaling en je hartslag!
Zijn een waar teken van leven!
Mijn moordwijvie men kleine schat!
Breez ik weet dat je lekker ligt te dromen
Vandaag spreek ik je weer lieve schat
Petra is even flink in der hol genomen
Mijn lol heb ik vandaag zeker gehad
Aan de andere kant.... niet offtopic mogen in de sectie Offtopic is verwarrend en maakt een mens onzeker.
Je gaat immers ook niet naar de pizzahut voor een hamburger.
De naam offtopic is gewoon verwarrend voor velen onder ons.
Zelfs ik snap dat nog wel… in off topic kan je topics openen/plaatsen over dingen die niet in één van de andere hokken op zijn plaats is. In een topic, ook in off-topic, blijf je on-topic. (hmmm lekker zinnetje, kan leonie vast nog wel wat mee...)
De actie van Deej wat betreft de topics van Petra over het uploaden van pics, had ik verwacht.... da’s de taak van een admin tenslotte. Allemaal topics met dezelfde strekking in alle hokken van het fietsenhok… beetje overdone en kinderachtig. Strijkt eerder tegen de haren in dan dat het helpt.
slet, het interesseert me geen reet wat jij kinderachtig vindt. Het openen van gelijke threads in ieder sub forum diende wel degelijk een doel, maar dat ga ik niet nog een keer uiltleggen. Voor wat betreft topics verneuken ben je een van de meest irritante bezoekers hier dus om je nu te afficheren als een redelijk mens is beetje te laat. Topics verneuken deed ik dan ook niet, ik startte ze.
Om je mening te geven over wat Deej al dan niet kan doen is nog al mosterd na de maaltijd overigens, hij en ik zijn t al lang eens wat er gebeuren moet.
Tuurlijk peet.... als het je geen reet interesseert, open je een apart topic om me dat te vertellen.... zucht…
ik start geen topic om anderen te laten flamen
ik typ hier wat ik wil, als ik vind dat slet zich ineens probeert te profileren als de redelijke dame terwijl t 1 van de grootste topic-verkloters ever is dan is dat mijn mening en daar heb ik gerust geen steun bij nodig.
Ik post het hier zonder dat het me iets boeit wat wie dan ook daar van denkt.
Herken je dat zo goed? Altijd maar bezig zijn met wat Les Autres denken bij alles wat je doet, of denkt?
Ik doe gewoon lekker wat ik wil. Als je uitleg wilt kan je er om vragen en wellicht antwoord ik dan. Als je je eigen angsten omtrent eenzaamheid en een leven zonder vrienden op mij projecteert dan kan je er zeker van zijn dat je er naast zit. Posten op VK deed ik altijd met genoegen en dat zal nog wel zo blijven ook. Al is t alleen maar om de lol van de patronen.
ik start geen topic om anderen te laten flamen
ik typ hier wat ik wil, als ik vind dat slet zich ineens probeert te profileren als de redelijke dame terwijl t 1 van de grootste topic-verkloters ever is dan is dat mijn mening en daar heb ik gerust geen steun bij nodig.
Ik post het hier zonder dat het me iets boeit wat wie dan ook daar van denkt.
Herken je dat zo goed? Altijd maar bezig zijn met wat Les Autres denken bij alles wat je doet, of denkt?
Ik doe gewoon lekker wat ik wil. Als je uitleg wilt kan je er om vragen en wellicht antwoord ik dan. Als je je eigen angsten omtrent eenzaamheid en een leven zonder vrienden op mij projecteert dan kan je er zeker van zijn dat je er naast zit. Posten op VK deed ik altijd met genoegen en dat zal nog wel zo blijven ook. Al is t alleen maar om de lol van de patronen.
Peet....
Kanker nou een keer op met mensen beschuldigen van topic-besmetting terwijl JIJ zelf één van de ergste bent....
Je mag eigen mening hebben, maar om er nou een topic voor te openen? Als je verder geen steun of discussie verwacht, is openen van een topic alleen maar forumvervuiling. Het had dan ook via pm gekunt. Of is VK voor jou een medium om puur je mening te ventileren? Maak dan een topic: “Petra’s mening” aan.... ieder die zich interesseert in jouw mening, kan dan daar gaan kijken.
Bij noodzakelijke schriftelijke contacten dient, op de eertse plaats wederzijds respectvol gecommuniceerd te worden.
En dat gaat jullie in ieder geval goed af dames.
dussssssssssssssssssssss
Het is tijd voor wat fysiek geweld.
In de modderbad die twee.