1 van de 3
1
UFO’s gefilmd boven Alkmaar?
Gepost: 29 juni 2007 06:04 PM   [ Negeer ]
VK Peuter
Rank
Totaal Aantal Posts  8
Geregistreerd  2006-10-01

Al jaren ben ik geïnteresseerd in UFO’s en alles wat daarmee samenhangt. Maar dat ik zelf ooit eens een dergelijke waarneming zou doen, dat had ik nooit verwacht. Ik wil hier natuurlijk niet gaan claimen dat ik iets buitenaards heb gezien, maar wel iets wat ik niet thuis kon brengen. Het vreemde vlieggedrag heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik besloot dit maar te gaan filmen.

Zoals gewoonlijk zat ik gisterenmiddag (28 juni) weer op zolder, onder een dakraam, achter m’n PC te internetten. Het was rond 17:25 uur toen ik even vanuit mijn bureaustoel door het dakraam naar de helderblauwe lucht keek. Meteen viel mij twee heldere felle objecten op, die stil leken te hangen in de lucht. Ze bewogen zich echter heel langzaam voort. Vliegtuigen konden het dus niet zijn, dat kon ik dus alvast uitsluiten. Langzaam bewogen ze zich voort en raakte zo steeds verder bij mij vandaan. Met mijn verrekijker zag ik dat de objecten een beetje afgeplat van vorm waren, maar dit kon ook een optische illusie geweest zijn. Ik begon vanalles in m’n hoofd te halen: wat zou het kunnen zijn? Al gauw dacht ik aan weerballonnen, dat zou het kunnen zijn, dacht ik…
De opwinding begon toen één van de twee objecten opeens stil leek te staan, waardoor het andere object het als het ware begon in te halen. Het leek er wel op alsof de twee objecten heel langzaam om elkaar heen draaiden en af en toe naar elkaar toe en weer van elkaar af bewogen. Dit gedrag leek mij moeilijk te verklaren als dat van een weerballon. Meteen begon ik driftig naar mijn camera te zoeken. Als snel vond ik hem, zette hem aan en begon te filmen. Inmiddels waren de objecten wel al een eind bij me vandaan, maar ik wist toch nog een paar minuten filmen. Op de opname vanaf halverwege, is nog goed te zien hoe de twee objecten om elkaar heen lijken te bewegen. Kunnen weerballonnen dit?..
Het eerste fragment dat ik filmde, had ik de autofocus nog aanstaan en dat is in het begin van de opname ook wel te zien. Later wist ik dit te herstellen. De beelden heb ik uiteindelijk op YouTube gezet. Jammer is wel dat bij het uploaden de kwaliteit van het beeld er op achteruit gaat, maar ondanks dat is het nog redelijk goed te zien.

Ik heb zelf eigenlijk nog geen flauw idee wat het geweest zou kunnen zijn. De meeste mensen die de beelden voor het eerst zien zullen direct zeggen: “oh, maar dat zijn gewoon weerballonnen hoor”. Misschien, het zou kunnen, maar het gedrag van deze objecten was zó vreemd, dat ik sterk begin te twijfelen aan de weerballonnentheorie. Maar ik sluit het ook weer niet geheel uit. Vergeet ook niet dat wat ik gefilmd heb, slechts een fractie was van de totale waarneming. Omdat deze objecten nogal opvallend waren kan ik me bijna niet voorstellen dat niemand anders dit gezien zou hebben. De waarneming vond plaats boven Alkmaar en vloog langzaam richting Heerhugowaard/Broek op langedijk. Als er meer mensen zijn geweest die rond dat zelfde tijdstip zoiets gezien hebben, hoor ik dat graag.

Kijk naar de beelden en oordeel zelf…

http://nl.youtube.com/watch?v=AAF-o7Eed8E&...ser&search;=

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 06:08 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  18372
Geregistreerd  2005-08-16

ik zou effe in je onderbroek checke...volgens mij zijn je teelballen een blokkie om..

Signature 

Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 06:10 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3661
Geregistreerd  2007-02-10

ADMINSSS!!!!!!!
werk aan de winkel…

Signature 

Alles loopt op rolletjes…

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 06:27 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  159
Geregistreerd  2006-06-11

fck, weer 2 minuten verkloot, bedankt!

Signature 

2636250.jpg

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 06:37 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Fietsenhok Rookie
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  195
Geregistreerd  2006-09-19

oke en wie van jullie heeft t filmpje geanalyseerd?

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 06:42 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  11407
Geregistreerd  2005-04-06

Ik weet wel dat toen ik op dat tijdstip met je 2 zusjes lag te rollebollen hun spiraaltjes van opwinding naar buiten schoten !

Signature 

thepinquin ™ … Yo mama’s so stupid, she tripped over a cordless phone.

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 06:49 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

Lezen nufon lezen !

Signature 

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 08:08 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Administrator
RankRankRankRankRank

En je kunt gewoon posten !

Signature 

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 09:15 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8063
Geregistreerd  2004-11-04

HOAX!
Ik zie niks geen Alkmaar. En wie zegt dat die lucht boven Alkmaar is?

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 09:19 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1530
Geregistreerd  2006-11-20
thepinquin ™ - 29 juni 2007 06:42 PM

Ik weet wel dat toen ik op dat tijdstip met je 2 zusjes lag te rollebollen hun spiraaltjes van opwinding naar buiten schoten !

Je hebt er toch geen verwonding aan overgehouden?

Signature 

Als er gras op staat, mag je er op voetballen…

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 11:17 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1868
Geregistreerd  2005-05-08

Wat mij opvalt is dat 99% van de uvoo waarnemingen word gedaan door mensen die erin geintreseert zijn, liefhebber van starwars ed zijn, in het weekend verkleed als klingon naar gelijkdenkenden gaan om daar hun theorieën te laten bevestigen onder het genot van een lijntje ruimtestof.
En ervan overtuigd zijn dat wij eerdaags bezoek gaan krijgen van intelligent leven uit de ruimte.
Kurdie is er van overtuigd dat er eerdaags bezoek zal plaats vinden vanuit de ruimte, en dat bezoek zal een enorme impact hebben en ons(wat er van over is)terug brengen tot ver voor het stenen tijdperk. Om nou te zeggen dat er een vorm van intelligentie in een meteoriet huist.....nee ik denk het niet.

Signature 

Het gebeurd zeer dikwijls dat we iets niet zien omdat het te groot is.Multatuli(1820-1887)
Ik ben er nog niet, maar mijn leven is nu dankzij de Van Gemert therapie weer leefbaar

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 11:19 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
VK Peuter
Rank
Totaal Aantal Posts  8
Geregistreerd  2006-10-01
Dobermann - 29 juni 2007 09:15 PM

HOAX!
Ik zie niks geen Alkmaar. En wie zegt dat die lucht boven Alkmaar is?

Ik…

Wat is er volgens jou hoax aan? Ik zag niet dingen overvliegen en heb dat uiteindelijk gefilmd, waarvan dit het resultaat is. En ja, het was idd boven alkmaar, maar op het moment van filmen bevonden de objecten zich min of meer voorbij alkmaar en zette koers richting Heerhugowaard/ Broek op Langedijk.

Profiel

Gepost: 29 juni 2007 11:26 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  8097
Geregistreerd  2004-08-22

daar besteed je toch niet meer dan 1 minuut leestijd aan
?

wat een waanzin

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 30 juni 2007 12:31 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  6185
Geregistreerd  2004-06-15

Deze bullshit plaats je hier maar lekker....

Signature 

It’s my prerogative to reply as I see fit.
Sarcastic, Ironic or Cynical Humor are three of the least understood ways to express yourself.

Profiel

Gepost: 30 juni 2007 01:41 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4866
Geregistreerd  2006-11-03

ufo staat voor?

Signature 

snake for admin!

Profiel

Gepost: 30 juni 2007 09:12 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Waldorf - 30 juni 2007 12:31 AM

Deze bullshit plaats je hier maar lekker....

Meld het voortaan ook even als je iets gaat verplaatsen, overigens is zapruder nog steeds de beste plek !

Signature 

Profiel

1 van de 3
1

‹‹ Goddelijk Licht      Wat maakt......... ››