Vertrouwen
Gepost: 19 juni 2007 10:46 AM   [ Negeer ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7699
Geregistreerd  2004-11-04

Voordat ik het in de gaten heb struikel ik en val met een enorme vaart in de ijskoude sneeuw, waarbij ik ongelukkig terecht komt op een afgebroken tak. De punt van de tak boort zich als een vlijmscherp mes in het vlees van mijn linkerarm en raakt een slagader. Van een van mijn sokken maak ik een tourniquet, en bind ik mijn arm zo strak af dat het bloeden stopt.
Even kom ik op adem en hoor ik het gehuil van de honden, dat steeds dichterbij lijkt te komen. Mijn ademhaling veroorzaakt kleine wolkjes in de ijskoude lucht. Ik moet verder....
Ik sta op en vervolg half rennend mijn weg door het dichte, nevelige woud. Het lijkt vrijwel onmogelijk hier levend uit te komen maar onverzettelijk loop ik door, niet wetend wat er nog komen gaat. Het adrenalinegehalte lijkt met de minuut te stijgen, evenals mijn hartslag. De vermoeidheid begint mij parten te spelen als ik in de verte licht zie. Met vernieuwde energie ploeter ik door de sneeuw richting het licht, wat afkomstig lijkt te zijn van een brede strook waar zich geen bomen bevinden. Een geraas wordt langzaam hoorbaar. Het blijkt een woest stromende rivier te zijn. Ik moet naar de overkant en met lichte paniek kijk ik links en rechts naast me en probeer ik een overgang te vinden, maar aan beide kanten is de rivier eindeloos. Ik besef me dat ik het water nooit levend overkom met slechts mijn rechterarm die ik kan gebruiken. Daar is de stroming te sterk voor en mijn lichaam te zwak. Ik zak ineen tegen een boom en probeer de gedachte dat het allemaal voorbij is uit mijn geest te bannen.
Minutenlang denk ik na..... waarom ben ik hier........ wat heeft mij uiteindelijk hier gebracht........  De reis naar dit punt is een moeizame en lange geweest, maar toch kan ik mij bijna elke stap herinneren. Elke klim, elke val, alles staat gegrift in mijn geheugen.
Ik weiger alles tevergeefs te laten zijn en ik laat me door niets of niemand tegen houden, niemand zal me mijn vrijheid meer afnemen. Ik sta op en langzaam maar vastberaden loop ik naar de rivier. Ik houd even stil bij de oever en sluit mijn ogen. Even is het stil......
Plotseling hoor ik geluid achter me. Het gekraak van takken, alsof er iemand achter me komt staan. Ik draai me verschrikt om en kijk in de twee mooiste ogen die ik ooit gezien heb. Je reikt je rechterhand naar me uit en wenkt me mee te gaan. Voorzichtig pak ik je hand, die heerlijk warm en zacht aanvoelt en licht aarzelend loop ik met je terug. Terug het bos in......

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 19 juni 2007 12:01 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  4350
Geregistreerd  2006-11-03

mooi doob

Signature 

unisex was even helemaal de bom in 2008

Profiel

Gepost: 19 juni 2007 05:12 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  16422
Geregistreerd  2004-10-15

waarom rende je in de eerste plaats weg ?????

je wilde vrijheid…

toch ??????

de eerste de beste sloerie....

met geile ogen....

en die vrijheid kan je gestolen worden....

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

Gepost: 19 juni 2007 05:48 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7854
Geregistreerd  2004-08-22

rotfl @snake

\ja. zo zijn mannen!

beetje dom.

Signature 

Don’t give up
For fear of rejection
Stand your ground and voice an objection

Profiel

Gepost: 19 juni 2007 07:02 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
VK Premium Member
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  7699
Geregistreerd  2004-11-04

Je hebt het in elk geval gelezen snake.
En waar staat dat de ik vorm een man is? En de hand van een vrouw?

Signature 

291jb87.jpg

Profiel

Gepost: 19 juni 2007 09:17 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  16422
Geregistreerd  2004-10-15

nergens....

dus goed geschreven....

ik nam dat meteen voor een feit…

waar duidt ik in mijn comment op het feit man/vrouw ?????

Signature 

snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....

klachten/tips ?????

Profiel

‹‹ Albert Heyn      God de tering wat mooi ››