geen moment rust man door die gozer. dus bij deze mijn ongefilterde avondeten....... alsteblaft
Het formulier wat u verstuurde bevat de volgende fouten:
* Niet mogelijk om u reactie op dit moment te ontvangen.
WHAHAHAHAHAHAHAHA .. .dat was verdomme niet de bedoeling toen ik je vroeg weer eens te komen kijken eikel!!! ga jij je lekker ff voorstellen meteen ! zolang dat het geleden is ! GA JE SCHAMEN!
Fuck Ya’ll
mne schamen. ik ben nu eenmaal geen it-rukkert met een spastische f5 duim, zeiknicht..... heeeeeeeerlijk zo’n schijtplek
oke .. ehh .. sjaakie .. niet zo ehh .. anders stuur ik je weer naar huis!
de_sjaak - 26 april 2007 07:48 PMgeen moment rust man door die gozer. dus bij deze mijn ongefilterde avondeten....... alsteblaft
en waar de KANKER heb jij uitgehangen ?????
snake slaapt met het licht aan, het donker is bang voor snake....
klachten/tips ?????
snake - 26 april 2007 08:31 PMde_sjaak - 26 april 2007 07:48 PMgeen moment rust man door die gozer. dus bij deze mijn ongefilterde avondeten....... alsteblaft en waar de KANKER heb jij uitgehangen ?????
dank je snake .. dat apricier ik ! :D
DeeJ - 26 april 2007 08:47 PMsnake - 26 april 2007 08:31 PMde_sjaak - 26 april 2007 07:48 PMgeen moment rust man door die gozer. dus bij deze mijn ongefilterde avondeten....... alsteblaft en waar de KANKER heb jij uitgehangen ????? dank je snake .. dat apricier ik ! :D
want ?????
zit aan de brandwijn met cola,
gewoon in sesam-broodjes-taal....
dusssssss.....
ik heb net een lekker blikje afbijt opengemaakt, heerlijk op zo’n zwoele avond.
Maar nu lucht ik slechts mijn gemoed.
deco - 26 april 2007 09:41 PMik heb net een lekker blikje afbijt opengemaakt, heerlijk op zo’n zwoele avond.
opbokken uit mn schijtplek deco .. ! hahahaha
vandaag komt ie er wel uit deej, doe je mondje eens open....
En het voorspel dan
Give a man a match, and he’ll be warm for a minute, but set him on fire, and he’ll be warm for the rest of his life.
DON’T CLICK I’m BLOND
trix ... als jij dat wijf zou zijn .. zou ik die helm andersom op hebben !!!
DeeJ - 21 mei 2007 10:33 AMtrix ... als jij dat wijf zou zijn .. zou ik die helm andersom op hebben !!!
Promises promises maar doen HO maar